Mart de Ruijter

Ineke

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gezocht naar een paar dagen om een b&b te bezoeken kwam ik enkel en alleen uit bij 'Naar Ineke'. Het vreemde is dat ik 2 dagen later te zien krijg dat de gevraagde periode 12 tot 14 mei niet meer... Gezocht naar een paar dagen om een b&b te bezoeken kwam ik enkel en alleen uit bij 'Naar Ineke'. Het vreemde is dat ik 2 dagen later te zien krijg dat de gevraagde periode 12 tot 14 mei niet meer vrij was.
Verder staat er dat de prijzen compleet anders zijn dan de prijs die gerekend wordt.

Ze vraagt 95 euro per nacht voor 2 personen, terwijl de site aangeeft 75 per nacht.

Mart de Ruijter

Verspeek

Duidelijke site, maar geen garantie van je boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt op zich fijn, maar we hebben de bed and breakfast van onze keuze niet kunnen boeken, aangezien deze niet meer vrij was. Zeker omdat we boekten voor de opvolgende nacht was dit niet... Site werkt op zich fijn, maar we hebben de bed and breakfast van onze keuze niet kunnen boeken, aangezien deze niet meer vrij was. Zeker omdat we boekten voor de opvolgende nacht was dit niet prettig. We moesten op zoek naar een andere locatie, terwijl de site aangaf dat de betreffende bed and breakfast vrij en dus te boeken was.

Beste Verspeek,
Beste Verspeek,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

MvB

Mooi breed aanbod, maar beschikbaarheid klopt vaak niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via bedandbreakfast.nl diverse verhuurders benaderd voor een overnachting met een aantal vrienden. Geen van alle was succesvol omdat er geen beschikbaarheid was of niet verhuurd werd voor één nacht.... Via bedandbreakfast.nl diverse verhuurders benaderd voor een overnachting met een aantal vrienden. Geen van alle was succesvol omdat er geen beschikbaarheid was of niet verhuurd werd voor één nacht.
Het aanbod is wel breed en mooi en redelijk doorzoekbaar. Zoeken op de kaart zou rekening met de filters mogen houden.

Beste MvB,
Beste MvB,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

A. De Kroon

Er staat vrij maar bij boeken blijkt dat niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wilde een b en b reserveren waarvan op de site stond dat deze vrij was. De volgende dag kreeg ik een berichtje dat ze volgeboekt waren. Ik moest toen dus weer op zoek naar wat anders. Toen... Ik wilde een b en b reserveren waarvan op de site stond dat deze vrij was. De volgende dag kreeg ik een berichtje dat ze volgeboekt waren. Ik moest toen dus weer op zoek naar wat anders. Toen gekozen voor een site die wel betrouwbaar is op wat er wel of niet vrij is.

Beste A. De Kroon,
Beste A. De Kroon,

Patt

Na valse start nu tocht tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij de eerste poging een adres te vinden ging het mis. Nu bij een tweede poging naar alle tevredenheid een leuk adres gevonden.

Steef van Keulen

De echte website voor echte b&beste.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op deze website vind je de echte b&beste met ook echt een breakfast. Op andere boekingsites als airbnb en booking.com vind je onder de noemer b&b heel vaak te maken met overnachtingen in allerlei... Op deze website vind je de echte b&beste met ook echt een breakfast. Op andere boekingsites als airbnb en booking.com vind je onder de noemer b&b heel vaak te maken met overnachtingen in allerlei typen adressen die die naam niet waarmaken. Wel jammer dat de site op Google vaak wat lager staat dan booking.com.com en airbnb.

Harry/ Carla Claasen

Erg snelle bevestiging.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We bestelde in het week einde en kregen tot onze verwondering op 2 aanvragen dezelfde dag nog de positieve bevestiging. Normaal duurt het meerdere dagen. Zeer snelle service wat voor ons veel... We bestelde in het week einde en kregen tot onze verwondering op 2 aanvragen dezelfde dag nog de positieve bevestiging. Normaal duurt het meerdere dagen. Zeer snelle service wat voor ons veel vertrouwen uitstraalt !!

Schakenbos

Gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site is plezierig in gebruik. Ik gebruik hem al karen. Is er maar één keer iets niet goed gegaan. Als ik het me goed herinneren kreeg De verhuurder kreeg mijn reserveringsverzoek niet door en ik... Site is plezierig in gebruik. Ik gebruik hem al karen. Is er maar één keer iets niet goed gegaan. Als ik het me goed herinneren kreeg De verhuurder kreeg mijn reserveringsverzoek niet door en ik kreeg geen b&b reactie. Heb de b& b toen zelf benaderd.

G De Bruijn

Bed&Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede en overzichtelijke site. Leuke aanbiedingen
Geen minpunten kunnen ontdekken..

Toyah

Hele prettige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind de site erg overzichtelijk en duidelijk. Je ziet snel wat je weten wil.