Ria Brand -Duits

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg veel goede ervaringen gehad afgelopen jaren met bedandbreakfast. Wanneer we aan een overnachting denken ,gaat ons eerste gevoel hier naar uit. Prettig en overzichtelijk website met duidelijke... Erg veel goede ervaringen gehad afgelopen jaren met bedandbreakfast. Wanneer we aan een overnachting denken ,gaat ons eerste gevoel hier naar uit. Prettig en overzichtelijk website met duidelijke foto’s en goede beschrijving van de locaties.
We zijn nimmer teleurgesteld.

Rietjuuh

Toppers

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prachtige locatie en faciliteiten. Lieve eigenaren.

V.d. Wilt

Fijn en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site oogt prettig door de gebruikte kleuren. Overzichtelijk in gebruik, je kan zoeken op plaats en datum, dan krijg je ook de b en b in de omgeving te zien.

Henriëtte

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om een leuke B&B te vinden, je kunt de resultaten goed filteren. Bij het verzoek om een reservering te doen krijg je een duidelijke binnen hoeveel tijd je een reactie kunt verwachten van... Makkelijk om een leuke B&B te vinden, je kunt de resultaten goed filteren. Bij het verzoek om een reservering te doen krijg je een duidelijke binnen hoeveel tijd je een reactie kunt verwachten van de betreffende B&B. Ik zal zeker nog eens een B&B boeken via deze website.

Herberg 't Vossegat

Duidelijk

zeer gastvrij

mariska meinsma

Heldere website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gebruiksvriendelijk, frisse kleuren, goede zoekcriteria

Frank Schilla

Schnell, einfach, unkompliziert

Marielle van Rijn

Springt in het oog

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk ,veel keuze mogelijkheden en foto´s

A. W.

Veel aangesloten B&B's en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn dat het mogelijk is om te zoeken op de kaart. Veel aangesloten B&B's dus ruime keuze. Het beschikbaarheidsaanbod is (redelijk) up-to-date. Het zou mooi zijn als de betaling ook via de site kan,... Fijn dat het mogelijk is om te zoeken op de kaart. Veel aangesloten B&B's dus ruime keuze. Het beschikbaarheidsaanbod is (redelijk) up-to-date. Het zou mooi zijn als de betaling ook via de site kan, dan hoef je niet handmatig over te maken en voorkom je fouten.

Kees Ritmeester

Super overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg snel reactie. Toppie.