W Hueck

Boeken via Bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, prettig dat kontakt via de eigenaar loopt waardoor de prijzen lager liggen dan via Booking of andere sites.

Duidelijk site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel reactie en duidelijke site

Marry Fermont

Makkelijke site met toffe adressen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor ons was het de eerste keer om deze site te gebruiken. Super fijn dat je meteen rechtstreeks contact hebt met de verhuurder. Fijne opsomming van de pluspunten per accommodatie en echt leuke... Voor ons was het de eerste keer om deze site te gebruiken. Super fijn dat je meteen rechtstreeks contact hebt met de verhuurder. Fijne opsomming van de pluspunten per accommodatie en echt leuke adressen. Wij gaan dit in de toekomst echt veel meer gebruiken!

kaam

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima website, reserveren ging makkelijk, alleen nog antwoord krijgen ;-)

G de Brouwer

Kort en duidelijk

Makkelijke site, overzichtelijk

P.S.Meijs

Verwaarloosd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb de b&b maar gebeld. Ze weten van niets en hebben geen plaats.
Ik heb de b&b maar gebeld. Ze weten van niets en hebben geen plaats.
Nu da capo . Meteen maar gebeld, geen gehoor. Op hun website was niet te boeken, ga je van 'kies kamer' naar 'boek kamer' en dan weer terug!
Willen nog in bussiness, blijven of liever niet?
Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Onderwerp: Reserveringsaanvraag bij De Wilde Gaard, 02-05-2021 - 05-05-2021
Van: "Bedandbreakfast.nl"
Aan: Ella Meijs
Cc:
logo Bed and Breakfast Nederland

Beste mevrouw Meijs,
Je reserveringsaanvraag is verstuurd naar De Wilde Gaard in Cothen. De B&B-eigenaar neemt zo snel mogelijk contact met je op (normaliter binnen 24 uur). Pas wanneer de reservering door zowel jou als de B&B-eigenaar bevestigd is, is deze definitief.
Je reserveringsaanvraag
Aankomst zondag 02-05-2021
(check-in: 15:00 - 23:00)
Vertrek woensdag 05-05-2021
(check-out: 07:00 - 12:00)
Aantal personen 1
Aantal nachten 3
Kamer achterhuis kamer 1e verdieping
Reserveringsaanvraagnummer 3359497
Vraag/opmerking
Gebruik onderstaande gegevens om contact op te nemen met mevrouw van Otterlo van De Wilde Gaard. Doe dit bijvoorbeeld als je na 24 uur nog geen reactie op je reserveringsaanvraag ontvangen hebt. Tip: controleer eerst de map met ongewenste e-mail en reclame.
E-mail Stuur een bericht
Telefoonnummer +31343561430
Adres Wijkersloot 4, 3945LE, Cothen, Nederland
Bleek de B&B toch geen beschikbaarheid te hebben? Laat het ons dan weten via info@bedandbreakfast.nl.

blog twitter facebook youtube
Bedandbreakfast.eu B.V. | Eindhoven | KVK 50090933

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste P.S. Meijs,
Beste P.S. Meijs,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend.
Hopelijk heeft u alsnog een leuk alternatief kunnen vinden op Bedandbreakfast.nl.
Alvast hartelijk bedankt.

Peter

Geen actuele informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beschikbaarheid en prijzen van een aantal B&B’s zijn niet actueel. Hierdoor helaas niet kunnen boeken.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie en de beschikbaarheid van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste informatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Oosting

Super

Boek altijd via jullie.
Ik heb altijd goede evaring.
De mooiste b en b makelijk te vinden via jullie site.

Sandra

Overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, waar makkelijk te filteren is op voorkeuren.
Overzichtelijke site, waar makkelijk te filteren is op voorkeuren.
Wel jammer dat 1 B&B steeds naar voren kwam bij het zoeken, terwijl bij het reserveren ervan aangegeven werd dat deze niet beschikbaar was.

Yvonne

Prima site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer snelle reactie van B en B.