M. Dooms

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website, duidelijk en overzichtelijk. Snel leuke b&b gevonden

M.v.d.Loop

Mooie foto,s van de kamers en duidelijk ook van de omgeving wat je kunt doen en zo.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1 puntje, niet duidelijk bij ,n b&b hoort toch automatisch een ontbijtje bij,en dat moet je dan apart bestellen

Mieke

Altijd een fijne site voor overzicht en goede informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een leuke en betaalbare overnachtingsmogelijkheid? Dan is Bedandbreakfast.nl altijd goed om te checken. Hier vindt je mooie stekjes en alle informatie die je nodig hebt om een keus te... Op zoek naar een leuke en betaalbare overnachtingsmogelijkheid? Dan is Bedandbreakfast.nl altijd goed om te checken. Hier vindt je mooie stekjes en alle informatie die je nodig hebt om een keus te maken voor jouw favoriete B&B.

I Slingerland

Klantvriendelijke,duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wilde een bed en Breakfast boeken via Bedandbreakfast.nl,makkelijk te vinden en snelle reactie dat de aanvraag door de website doorgestuurd was naar desbetreffende b en b

pruim

Wij gaan pas in augustus

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Volgens de tv was het zeer goed daar om hebben wij geboekt

B&B Aan de Itterbeek

Handig en Eenvoudig

Fijne site voor B&B eigenaren

Diary

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik boek graag bij jullie maar er is één groot nadeel; ik heb al meerdere malen gehad dat we een leuke B&B hadden gevonden en dat er stond dat deze nog vrij was op de data dat wij wilden en dat we... Ik boek graag bij jullie maar er is één groot nadeel; ik heb al meerdere malen gehad dat we een leuke B&B hadden gevonden en dat er stond dat deze nog vrij was op de data dat wij wilden en dat we dan bericht van de eigenaar kregen dat er al een optie op was. Het zou heel handig zijn dat jullie, zodra iemand een reserveringsaanvraag doet, de B&B als bezet op jullie site weergeven.

Martijn Bos

Gebruiksgemak

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Om een B&B te vinden is het een fijne site. Via de kaart is het makkelijk om een B&B te boeken die vrij is. Het contact leggen met de B&B is via de site goed geregeld.
Heb al meerdere B&B's...
Heb al meerdere B&B's via deze site geboekt, probleemloos.

Liesbeth

Lekker weg zoeker

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima zoekmachine voor vinden van een slaapplek op gewenste datum en locatie

Kim

Goed en uitgebreid aanbod

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al een paar hele mooie accomodaties gevonden via deze website. Goede en volledige informatie.