Strikker

Warm welkom op de site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een overzichtelijke en mooie website die heel duidelijk is in gebruik. Handige filters om direct naar jouw locatie toe te kunnen.

Karen

Prettige website, goed zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via bedandbreakfast.nl al meerdere keren een B&B gevonden. Goede zoekfunctie. Verbeterpunt: ik zoek vaak via de kaart. Soms is een icoontje van een B&B voor een bepaalde datum roze gekleurd, maar... Via bedandbreakfast.nl al meerdere keren een B&B gevonden. Goede zoekfunctie. Verbeterpunt: ik zoek vaak via de kaart. Soms is een icoontje van een B&B voor een bepaalde datum roze gekleurd, maar toch niet beschikbaar.

Herman Ottenkamp

Heel duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is allemaal duidelijk hoe het werkt

Mirjam Heijmans

Snel en duidelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor elke leeftijd duidelijk en gemakkelijk taal

Joelle

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een b&b en op deze website had ik binnen een uur een ontzettend mooie locatie gevonden.
De zoekopties waren heel fijn om te kunnen filteren.

Truijens-Rolfes

Adverteren doet begeren!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prachtige site. Helder, duidelijk, uitnodigend.

Iw

Een luxe ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over elke detail goed nagedacht. Alles goed voorzien en dankzij dit voelde het echt luxe!

Suzan Hopster

Op en top verzorgd!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fantastische b&b. Netjes ingericht, tot in de puntjes aangekleed met oog voor details. Nette badkamer, goed en groot bed. Mooi plekje aan het water en de mogelijkheid om lekker buiten te zitten. Fantastische b&b. Netjes ingericht, tot in de puntjes aangekleed met oog voor details. Nette badkamer, goed en groot bed. Mooi plekje aan het water en de mogelijkheid om lekker buiten te zitten.

Hoogtepunt van ons verblijf was toch wel het ontbijtje. In een woord: fantastisch. Voor ieder wat wils en met een heerlijk vers geperst sinaasappelsapje.

Manon

Fijne website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne, duidelijke site. Een aanrader.

Maarten Nijeboer

Graag ook B&B’s zien die vol zitten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind de site prettig werken, maar wat ik mis zijn de b&b’s die vol zitten op de datum die ik aangeef. Ik zou ze graag allemaal willen zien. Ook degene die op die datum al vol zitten, want... Ik vind de site prettig werken, maar wat ik mis zijn de b&b’s die vol zitten op de datum die ik aangeef. Ik zou ze graag allemaal willen zien. Ook degene die op die datum al vol zitten, want misschien wil ik wel een weekje later als ik een fijne b&b zie. Ik mis hierdoor waarschijnlijk juist de mooiste plekjes als ik niet te lang tevoren boek.