S. Boender

Blijft via de telefoon best een dingetje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij willen, met 2 honden, een boeking doen. Dit is redelijk onoverzichtelijk voor de minder getalenteerde telefoongebruiker. (60+)

Bos

Handige site om leuke B&B’s te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site. Heeft leuk aanbod.

Judith van Bloois

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel b&b's , duidelijke omschrijvingen een heldere makkelijke site.

Van Holland

B&B Bali

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk genoten in een prachtige nieuwe accommodatie van gastvrij echtpaar. Top accommodatie.

Astrid van den Berg

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooi dat je op datum kan zoeken en filteren, zou ook fijn zijn als je na het filteren dan via plattegrond/ landkaart zou kunnen kijken naar de locaties.

Freek smouter

Boek een bed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima, snelle reactie van de bestemming. Ik mis de optie om als gebruiker een account aan te maken om nog makkelijker een volgende keer een reservering aan te vragen

Arda van Bockom Maas

Relaxte overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gezellig welkom en fijne eigen kamer met badkamer. Veel privacy en de volgende ochtend een zeer verzorgd ontbijt. Aanrader

Alex Kleijngeld

Super site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aan het zoeken naar goede bed en breakfast accommodaties, ruim aanbod en gemakkelijk zoeken. Toptitels.

A.Schwing

Foto's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor het uitzoeken van een BenB zijn tekst en vooral de foto's belangrijk. Er staan bij BenB's soms echt niets zeggende foto's. Wij willen graag een indruk van de kamers zien en van de badkamer.... Voor het uitzoeken van een BenB zijn tekst en vooral de foto's belangrijk. Er staan bij BenB's soms echt niets zeggende foto's. Wij willen graag een indruk van de kamers zien en van de badkamer.

Wat wel handig is, is jullie filtersysteem.
Toch kreeg ik BenB's in het lijstje die niet meer beschikbaar waren op de door ons gekozen data. Die zouden dan niet meer zichtbaar moeten zijn.

E Hoogenboom

Bed en breakfeest!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een ruim aanbod en altijd bijzondere lokaties voor mooie B&B's!
Elke keer weer een unieke en betaalbare ervaring!