Hans

Uitmuntend overzicht B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik krijg een zeer goed overzicht van beschikbare B&B's in de regio's die ik ga bezoeken.

Hendrix

Formidabel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fantastisch ,het chalet ,de mensen,het ontbijt,de sauna en ga zo maar door!?

Bert Bellert

Middelburg geriefelijk ontdekken met een leuke bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb sinds 13 jaar gebruik gemaakt van Bedandbreakfast.nl voor regelmatige werkafspraken in Middelburg. Daarbij probeer ik bij altijd bij mijn geliefde B&B te overnachten. Ik kan via de site... Ik heb sinds 13 jaar gebruik gemaakt van Bedandbreakfast.nl voor regelmatige werkafspraken in Middelburg. Daarbij probeer ik bij altijd bij mijn geliefde B&B te overnachten. Ik kan via de site Bedandbreakfast prima mijn B&B vinden en daar mee afspraken maken. In de avond heb ik veel van Middelburg en omgeving ontdenkt. Een tip is ook een link te maken naar een fiets- en wandelroute-planner omdat velen zoals ik met OV komen en met OV-fiets of lopend naar de B&B gaan.

peters

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

veel keuze en goede zoekopdrachten

P.M.Smit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na een wir war van bookingsites doorgeworsteld te hebben, was deze site een verademing

Eva Boonstra

Super handig en fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vond het een fijne website met duidelijke informatie en instructies over hoe de boekingen in zijn werk gaan. Ook duidelijke foto's en mooie beschrijvingen over de B&B's.

Roy

Heeeeerlijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een overnachting in centrum Leeuwarden, heerlijk rustig, fantastisch bed, fijne zorg en aandacht

Josephine

Leuke adressen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn om alvast in de sfeer te komen , met die heerlijke foto’s

Carla De Visscher

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke omschrijvingen, makkelijk in gebruik.

Irene van 't Haaff

Verrassend veel leuke keuzes