Liseth

Alles snel kunnen vinden. Duidelijke teksten en overzichtelijke Website

FG de Vries

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B en B is super overzichtelijk,veel keus,en snelle reactie van B en B eigenaren.

I. Hulsegge

Heldere communicatie!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na de reservering, meteen een mail ontvangen. Na aanleiding van een vraag die ik nog had, ben ik binnen een uur teruggebeld door de eigenaar van de betreffende B&B. Fijne korte lijnen!

Ruiterkamp

Iris

Prettige en overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site van Bedandbreakfast is overzichtelijk en geeft een duidelijk overzicht weer waardoor je snel bij de juiste keus uit komt

Diana

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima en duidelijk te vinden wat je zoekt.

M.C. van der Slot

Beoordeling site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne ervaring met "bedandbreakfast.nl" Ik heb er al vaker geboekt en ook nu vond ik het wel erg prettig. Fijne zoekfuncties/opties. Een aanrader!

Rien de Bruijne

Overzichtelijk zoek-gemak!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een B&B kwamen wij op deze site terecht. Zoeken op land, streek, provincie of plaats maakt het kiezen gemakkelijker. Ik heb wel één zoekoptie gemist. Wij wilden een kamer op de begane... Op zoek naar een B&B kwamen wij op deze site terecht. Zoeken op land, streek, provincie of plaats maakt het kiezen gemakkelijker. Ik heb wel één zoekoptie gemist. Wij wilden een kamer op de begane grond en die optie is niet aanwezig in het zoek-menu. Voor minder-validen is dit best belangrijk. Verder een heel fijne website met duidelijke beschrijving van de B&B's.

Ed

Goed duidelijk en snel

Gaat altijd makkelijk

Marjan

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig om met zoekcriteria een b en b te vinden.