Milou

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vanwege het systeem dat Bedandbreakfast.nl heeft geïmplementeerd op de website kan je doelgericht zoeken naar de accommodatie die het beste bij je past, zowel de prijs maar ook bijvoorbeeld... Vanwege het systeem dat Bedandbreakfast.nl heeft geïmplementeerd op de website kan je doelgericht zoeken naar de accommodatie die het beste bij je past, zowel de prijs maar ook bijvoorbeeld faciliteiten kan je via voorkeuren aanpassen.

B en Moons Dordrecht

B en b Moons Dordrecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuk, mooi, schoon... vriendelijke gastvrouw.... heerlijk ontbijt ....

Eric

Prima site voor zoeken op locatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site werkt heel goed als je meerdere (leuke) plekken zoekt om te overnachten, door een plaats in te geven en dan meerdere opties met foto’s en recensies aangereikt te krijgen. Niet steeds alle... De site werkt heel goed als je meerdere (leuke) plekken zoekt om te overnachten, door een plaats in te geven en dan meerdere opties met foto’s en recensies aangereikt te krijgen. Niet steeds alle persoonlijke gegevens velden opnieuw moeten invullen is een verbeter suggestie, dat is technisch binnen 1 sessie mogelijk en wel zo fijn als je een reis met meerdere overnachtingen boekt.

Mariska

Vlot kunnen boeken

MathildeM.

Primq

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een geschikte accomodatie gevonden

Renate

Overzichtelijk website

Reservering gemaakt binnen 5 min bevestigd

Mooie B&B's voor een leuke prijs

Johan Thole

Ruime keuze, handige manier van boeken, snelle bevestiging

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Omdat we voor de zomervakantie een leuk pensionnetje of B&B zochten heb ik eens op de verschillende boekingssites gekeken. Uiteindelijk was boeken op bedandbreakfast.nl voor het B&B dat we in... Omdat we voor de zomervakantie een leuk pensionnetje of B&B zochten heb ik eens op de verschillende boekingssites gekeken. Uiteindelijk was boeken op bedandbreakfast.nl voor het B&B dat we in gedachten hadden het goedkoopste. Een reserveringsaanvraag en de boekingsbevestiging gingen snel en simpel. 100% tevreden dus.

Diane van Dooijeweert

Zoeken naar een leuke B&B waar let ik dan op:
* eentje waar ik me direct thuis voel
* eentje met een ontbijt met lokale producten
* eentje dichtbij de natuur
De omschrijvingen die gegeven worden zijn goed en de recensies worden ook altijd door mij gelezen. Contact met de B&B eigenaren is prima en vlot.
Al met al een fijne site om te zoeken.

Post

Snel gevonden wat ik zocht

Snel gevonden wat ik zocht

Broeren

Verzorgd, ontspannen en een al vriendelijkheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een geweldige b&b. 2 heerlijke machten gehad. Fijne B&B, waar je niets tekort komt. Verder een hele fijne hottub .. zeker doen! De gastvrij is ‘fantastisch’.
Prima uitvalsbasis voor een...
Prima uitvalsbasis voor een dagje (op de fiets) naar Amsterdam. Fietsen te huur bij de B&B.

Wij komen zeker een keer terug

Groetjes vanuit Brabant