Gastenverblijf Wisp

Beoordeling uit Drenthe

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed bezochte site echter invulvelden bij reservering voor cliënten zijn wat onproffesioneel qua lay-out.

Karien Tramper

Overzichtelijke site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als ik een b&b zoek dan kijk ik op deze site. Het is duidelijk en overzichtelijk en je ziet meteen de beschikbaarheid, wat erg prettig is.. Op deze manier al veel fijne plekjes mogen bezoeken! En er... Als ik een b&b zoek dan kijk ik op deze site. Het is duidelijk en overzichtelijk en je ziet meteen de beschikbaarheid, wat erg prettig is.. Op deze manier al veel fijne plekjes mogen bezoeken! En er staan er alweer een paar op de planning.

Ketelaar

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is heel toegankelijk en geeft goede beschrijving B&B's
We maken al vele jaren gebruik via deze site om B&B's te boeken.

Neeltje Haisma

Leuke zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn om in een onbekende omgeving het aanbod te verkennen voor een overnachting! Omdat onze dochter gaat trouwen zochten we voor een paar nachten een plekje! Door gebruik van de kaart konden we ons... Fijn om in een onbekende omgeving het aanbod te verkennen voor een overnachting! Omdat onze dochter gaat trouwen zochten we voor een paar nachten een plekje! Door gebruik van de kaart konden we ons goed oriënteren en zijn we uitgekomen bij een geschikte locatie.

fam. Klaassen

Prettig navigeerbare en heldere website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en eenvoudig een fijne locatie gevonden.

van de Ven

Mooie B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg fijn dat kunnen we foto's bekeken of we bij B&B kan relaxen na flinke wandeling

Ellen spigt

Goede communicatie vriendelijk contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel duidelijk en goede website , ziet er keurig uit.

Martine

Reserveringsaanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige site die prima werkt. Snel antwoord. Helaas was de kamer al bezet.

Anita Jolie

Boeking B&B

Makkelijk zoeken naar B&B

J. Landheer

Snelle informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij waren op zoek naar een leuke B&B in Dokkum of omgeving . Wij zagen mooie duidelijke foto's, beknopte, adequate omschrijving. Bovendien was meteen duidelijk wanneer vrij en wanneer bezet en wat... Wij waren op zoek naar een leuke B&B in Dokkum of omgeving . Wij zagen mooie duidelijke foto's, beknopte, adequate omschrijving. Bovendien was meteen duidelijk wanneer vrij en wanneer bezet en wat de kosten zijn. Daardoor konden we snel beslissen.
Bedankt.