Prima!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle en zeer uitgebreide reactie op aanvraag

Roel

Superfijn verblijf gehad, echt genoten van de gastvrijheid, het landschap, de stilte, de vriendelijkheid en het eten! Kan niet beter!
En net op tv de uitzending gezien: topper!

Zie boven

Marijke hoogennoom

Zoekt duidelijk en makkelijk

B&B Voorne-Putten

Het maken van onze persoonlijke websie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was een plezier om onze B&B op de site te zetten. Een heel duidelijk menu zorgt er voor dat je in korte tijd ineens een hele leuke, duidelijke en professionele pagina hebt op de site.

Martien

Prima website

Duidelijk en goed

John den holder

Uitstekende informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel gevonden wat ik zocht

Eef

Overzichtelijk en veel aanbod

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een B&B en stuitte op deze site, hier staat alles overzichtelijk op een rijtje en kan je via filters je wensen aangeven. Er is veel verschillend aanbod en alles is voorzien van... Ik was op zoek naar een B&B en stuitte op deze site, hier staat alles overzichtelijk op een rijtje en kan je via filters je wensen aangeven. Er is veel verschillend aanbod en alles is voorzien van foto's en informatie plus een eventuele doorverwijzing naar de site zelf, telefoonnummer of het adres.

Mieke

Genieten!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijke plek! Tot in de detail smaakvol ingericht. Heerlijk bed, lekker ontbijt, kortom; genieten!

C. Pellikaan

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een prima site waarop je overzichtelijk de bed and breakfast naar je keuze kan vinden. Na reserveringsaanvraag een snel antwoord en bevestiging.

Ilse

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handig om leuke overnachtingen te vinden. Zowel in de lijst als op de kaart. Het enige vind ik jammer dat als ik invul met 4 personen te willen gaan, de site veel beschikbare opties geef, maar na... Handig om leuke overnachtingen te vinden. Zowel in de lijst als op de kaart. Het enige vind ik jammer dat als ik invul met 4 personen te willen gaan, de site veel beschikbare opties geef, maar na doorklikken blijkt dat er maar 2 of 3 personen terecht kunnen. Het geeft dan een vertekend beeld en het is daardoor toch nog zoeken.
Maar verder een fijne, makkelijke site.