Annemarie

Eenvoudig geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te volgen. Eenvoudig en snel kunnen boeken.

Henk

Boeking verblijf

Goede en snelle communicatie

Karin Vullings-Hesen

Makkelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en op een eenvoudige manier een beschikbare B&B kunnen vinden.

Nico van Rijn

Fijne navigatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk om over de kaart te scrollen om te zien wat er voor welke datum beschikbaar is

Gerda

Bedandbreakfast ?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenvoudige opzet met goed resultaat.

Patrick

Uit en thuis

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al jaren boeken we via deze website onze vakanties. Super dat ze de mooiste plekjes weten te binden aan zich of dat nu in Nederland of het buitenland is. Altijd weer verbaast hoe snel we de mooiste... Al jaren boeken we via deze website onze vakanties. Super dat ze de mooiste plekjes weten te binden aan zich of dat nu in Nederland of het buitenland is. Altijd weer verbaast hoe snel we de mooiste B&B hier vinden na vele avonden zoeken op internet. Je wilt wel zeker weten dat je iets moois hebt gevonden dus daarom struin je het internet af om in de stemming te komen maar komen altijd weer hier terug voor de mooiste plekken.

Anouk Thier

Top!

Website ziet er top uit
Overzichtelijk

Roel Bloembergen

Nuttige site voor wie een fijne overnachtingsplek zoekt!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site waar je makkelijk overnachtingsadressen kunt vinden met de bijbehorende prijzen.
Wat ik per locatie mis is inzicht in welke dagen er beschikbaar zijn zoals op een goede hotelsite. Dat vergt trouwens wel wat van de verhuurders , maar dat scheelt hen ook wel weer veel vermijdbare mailtjes/ telefoontjes.

Albert Potze

Klanttevredenheidsbeoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is voldoende duidelijk en geheel klantvriendelijjk voor het plaatsen van een reservering. Wordt snel gereageerd op de reserveringsaanvraag en bevestigd.

Frederique

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik moet nog gaan, maar online was het duidelijke service