Leo

Mooie handige site met wat kleine verbetermogelijkheden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt prettig, goede zoek- en filtermogelijkheden. Bij zoeken op de kaart worden niet alle filters meegenomen.

Bruil

Boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was een fijne hulp om de juiste B&B te vinden

M Veldhoen

Bedankt Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site, fijn direct contact met verhuurders, korte duidelijke omschrijving en erg fijn dat voorkeurs datum blijft staan

M Winters

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie duidelijke site en snelle reacties op mails.

Rutten

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke overzichtelijke informatie en snel contact met eigenaar B&B

Ilse Schoorlemmer

Beoordeling website B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

duidelijke makkelijke site, je kunt snel en makkelijk je voorkeuren van faciliteiten aangeven. geeft ook duidelijk aan waar de accommodatie zicht bevinden. als je zoekt in Haarlem bv krijg je ook... duidelijke makkelijke site, je kunt snel en makkelijk je voorkeuren van faciliteiten aangeven. geeft ook duidelijk aan waar de accommodatie zicht bevinden. als je zoekt in Haarlem bv krijg je ook alleen Haarlem en directe omgeving in je lijst. Niet dat hier dan ook accommodaties tussen zitten die ver van je oorspronkelijke doel liggen. dat vindt ik prettig.

Nicole Heuts

Nieuwe plekken ontdekken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De huidige bed en breakfast is meer dan een kamer. Het heeft ons verrast, de ruime kamers met zithoek en veelal ook koelkast en kleine magnetron. Daarnaast elke keer zeer gastvrij ontvangen.

Arjan Mooibroek

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We waren op zoek naar een b&b net buiten Utrecht. We hebben een fijne b&b bij IJsselstein gevonden. Duidelijke foto’s die onze keuze vereenvoudigden.

Madelon

Snel een fijne plek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via deze site vinden we altijd snel een fijne logeerplek! Een betrouwbare partner met veel keus in verschillende prijsklassen. Overzichtelijk en snel, zeker een aanrader!

Joost

Perfect!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima verblijf dankzij B&B.nl!!