P Boon van den Blink

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke en overzichtelijk website. Handig dat je de data waarop je gebruik wil maken van een b en b in kan vullen en dan te zien krijgt waar er plaats is. Ik heb via deze website dus nog op korte... Duidelijke en overzichtelijk website. Handig dat je de data waarop je gebruik wil maken van een b en b in kan vullen en dan te zien krijgt waar er plaats is. Ik heb via deze website dus nog op korte termijn kunnen boeken! Ook goede informatie te vinden.

Ada

Duidelijk en eerlijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben verschillende ervaringen met Bedandbreakfast.nl
Alleen maar positief.
Beschrijving op site klopt steeds met ervaring die we op gedaan hebben.

Ingrid

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

mooie duidelijke website, makkelijke zoekfuncties
overzichtelijk

Ien Vercauteren

Review Bed & breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het gebruik van de site bed en breakfast is zeer eenvoudig. Je komt waar je zijn moet enalleen de beschikbare kamers zijn zichtbaar.
Misschien is het handig om ook aan te geven dat sommige...
Misschien is het handig om ook aan te geven dat sommige verhuurders ook appartementen en/of studio's verhuren.
Ik zoek daar meestal naar maar kom er bij bed en breakfast alleen toevallig achter.

Ien Vercauteren

De Ruempol

Inzichtelijk en vlot

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vraag werd vlot en vriendelijk beantwoord.

Ida

Nette site, snelle reactie op boekingsaanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij werden doorgelinkt naar deze website; deze zag en keurig en overzichtelijk uit. Toen we een keuze hadden gemaakt (overigens makkelijk navigeren en zoeken) hebben we een boekingsaanvraag gedaan.... wij werden doorgelinkt naar deze website; deze zag en keurig en overzichtelijk uit. Toen we een keuze hadden gemaakt (overigens makkelijk navigeren en zoeken) hebben we een boekingsaanvraag gedaan. Hierop kregen we al zeer snel antwoord.

Jan

Handig reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze manier van reserven werkt goed en snel.

Jennifer

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wilde een kamer boeken voor 1 persoon, de prijs was voor een kamer en 2 personen. Misschien handig beide prijzen direct te tonen. Verder werkte het fijn. Ik kreeg snel contact met B&B eigenaresse

Soede

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is erg duidelijk en er is een duidelijk overzicht van de B&B in de regio waar je zoekt. De agenda werkt ook prima.

Hennie Klaassen

Snelle boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De keren dat ik geboekt heb via Bedenbreakfast.nl, ging ontzettend goed. Snelle terugkoppeling met de eigenaars. Ik ben super tevreden.