Hugo

Snel en correct

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dinsdagavond aangevraagd woensdag bevestigd en betaald

Fleur

Makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl is een prettige website. Ik vind er makkelijk en snel een fijne overnachtingsplek. Handig dat je zowel een lijst kunt bekijken als een kaart.

annika van de ketterij

2 nachtjes weg geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben twee nachtjes weg geboekt, fijne ervaring ook snel reactie gekregen van de mensen waar je wat hadden geboekt. Verder erg overzichtelijk :))

Carola Sterling

Overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We waren opzoek naar een kleinschalige overnachting en hierdoor kwamen we op de site van Bedandbreakfast.
We waren specifiek opzoek naar een appartement. Heel fijn dat je op de site dit kan invullen zodat je direct naar alle appartementen van die regio gaat

Leest, van

Gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Met een paar zoektermen/ opties kun je heel gericht een B&B zoeken in een omgeving die je wenst. Hierbij zijn de prijzen gemakkelijk van laag naar hoog aan te passen.
Snel gevonden wat ik zocht.

John

Goed en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door het ingeven van een provincie of het gebruik van de kaart zie je direct welke B&B er beschikbaar is en voor welke prijs.

Remco

Beschikbaarheid vaak niet up-to-date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beschikbaarheid vaak niet up-to-date.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Remco,
Beste Remco,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Ria

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie overzichtelijke site met goede zoekfunctie

Loes Schijf Schijf

Even er tussen uit.

Zeer vriendelijke benadering.

Teesink

Beoordeling B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne klantenservice voor al je vragen, top!