Floortje van Loon

Overzichtelijk, goed gesorteerd.

Esther Hakkens

Overzichtelijk en sfeervol

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De omschrijving is duidelijk gemaakt door de eigenaar of eigenaresse

Stephanie

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie locatie en vriendelijk personeel!

Linda hobbelen

Duidelijke Bedandbreakfast site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie en duidelijke site, snelle reactie bij boeking

Bettina

Heldere website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik was niet bekend met deze site en kwam hier per toeval op.
Deze site vind ik veelzijdig en gebruiksvriendelijk.

Lynda

Beoordeling website Bed and Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn ervaringen zijn positief. Ik kon de website makkelijk vinden via google, op de site zelf is makkelijk en snel te vinden wat ik zocht. Positief is dat de foto's van de B&B bovenaan de pagina... Mijn ervaringen zijn positief. Ik kon de website makkelijk vinden via google, op de site zelf is makkelijk en snel te vinden wat ik zocht. Positief is dat de foto's van de B&B bovenaan de pagina door te scrollen zijn en dit is een goede positie. Je krijgt immers door middel van foto's de beste impressie of een B&B bij je past, daarna kun je voor nadere info in geschreven tekst verder erin duiken.
Ik kan qua negatief punt of verbeterpunt zo niets bedenken.

Rickert Pos

Super heldere site om een leuke bed & breakfast te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik Kende de site voor heen niet, Maar heel gemakkelijk kon ik inschatten welke b&b goed zou passen. Nu een werkovernachting in het Noorden, praktisch dus, andere keer voor de romantiek of met een... Ik Kende de site voor heen niet, Maar heel gemakkelijk kon ik inschatten welke b&b goed zou passen. Nu een werkovernachting in het Noorden, praktisch dus, andere keer voor de romantiek of met een groep Familie. Het zal op deze site snel gevonden zijn, dus die ging direct in de favorieten.

Blokkertje

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ruim aanbod. Jammer dat de beschikbaarheid niet meteen duidelijk is en dit altijd nog via de eigenaar moet worden gevraagd.

yvon

Zoeken naar een B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor ons was dat heel duidelijk, ik zou zeggen blijf zo door gaan. Fijne site. groet yvon en cor

De Gernerhof

B&B De Gernerhof Dalfsen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dat weet ik niet,ik ga voor het eerst naar Jos en Marlies maar de referenties zijn zeer goed dus ik ben positief gestemd