Leonie

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site om te zoeken naar een bed and breakfast. Groot aanbod en goede zoekfilters

Anita

Handige site

Goede, uitgebreide informatie.

Knoff

Prima site !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben bedandbreakfast.nl gebruikt bij het plannen van de Pieterpadroute die wij gaan lopen.Bedandbreakfast.nl is gebruiksvriendelijk, biedt goede informatie en heeft ons goed geholpen bij het... Wij hebben bedandbreakfast.nl gebruikt bij het plannen van de Pieterpadroute die wij gaan lopen.Bedandbreakfast.nl is gebruiksvriendelijk, biedt goede informatie en heeft ons goed geholpen bij het boeken van de diverse bed & breakfasts.

anoniem

Veel keuze en makkelijk.

Snel en makkelijk.

Wilmie

Handig en praktisch zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het heel fijn om op ingevoerde data en verblijfplaats zicht te krijgen op de mogelijke adressen. Veel foto's helpen om een goed beeld te krijgen van de B&B's.

Yvonne

Relax boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&b handige en overzichtelijke site.
Makkelijk en snel te zoeken en terecht te komen waar je wil!!

Thijs

Duidelijke site met veel keuzemogelijkheden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We kiezen al jaren een bestemming uit via bedandbreakfast.nl Je kunt heel gemakkelijk al je voorkeuren e/o plaatsen aangeven en de data, dan rollen er vanzelf B&B ‘s uit die aan jouw voorkeur... We kiezen al jaren een bestemming uit via bedandbreakfast.nl Je kunt heel gemakkelijk al je voorkeuren e/o plaatsen aangeven en de data, dan rollen er vanzelf B&B ‘s uit die aan jouw voorkeur voldoen. Op die manier zijn we al heel vaak mooie plekjes tegen gekomen waar je verzekerd bent van een prachtige omgeving en bestemming met veel service van fijne gastheren / vrouwen. Enig minpuntje: de toeristenbelasting staat vaak op jullie site bij, dat die inclusief is, dat is niet altijd zo. Nou zijn dat meestal maar kleine bedragen, maar het wordt vaak toch nog door de uitbaters in rekening gebracht.

Rothstegge

Duidelijke titel, goed vindbaar bij zoekopdracht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gebruiksvriendelijk en overzichtelijk: prima website

Marieke

Eenvoudig en intuïtief in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

een makkelijke site waar je eenvoudig op kan zoeken en vinden. ik gebruik het vaak. ik heb één punt wat ik mis en dat is dat als het je bijvoorbeeld niet zoveel uitmaakt waar je heen gaat, maar... een makkelijke site waar je eenvoudig op kan zoeken en vinden. ik gebruik het vaak. ik heb één punt wat ik mis en dat is dat als het je bijvoorbeeld niet zoveel uitmaakt waar je heen gaat, maar bijv. niet meer dan 100 euro wil uitgeven, dat je niet op die manier kan zoeken. voor zover ik kan zien móet je altijd een plek of streek opgeven en kan je niet gewoon op de kaart doorzoeken.
verder top, ook als bijv de datum niet uitmaakt, maar je wil 'iets leuks in een een bepaalde streek', dan kan dat gewoon.
ook fijn dat je direct contact met de eigenaren hebt en niet ingewikkeld moet zoeken naar een adres of telefoonnummer.

Audrey van den Berg

Fijn direct contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige selectie mogelijkheden. Als je de locatie van je keuze hebt gevonden krijg je direct contact met de eigenaar. Verbetermogelijkheid: op de kaart ook de andere locaties in de buurt zichtbaar... Handige selectie mogelijkheden. Als je de locatie van je keuze hebt gevonden krijg je direct contact met de eigenaar. Verbetermogelijkheid: op de kaart ook de andere locaties in de buurt zichtbaar maken.