WGM Bakx

Slechte procedure reserveren

Schandalig!

Beste WGM Bakx,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze website.
Inmiddels hebben we via mail contact gehad. Wij hopen dat we...
Beste WGM Bakx,
Inmiddels hebben we via mail contact gehad. Wij hopen dat we u daar verder kunnen helpen.
Team Bedandbreakfast.nl

Nicole R

Voor ieder wat wils!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

sterke Punten: zeer groot aanbod, per dag te boeken (je zit dus niet vast aan lang/kort weekendjes, midweeks etc), veel filters waardoor je zeer specifiek kunt gaan zoeken.

Minpunt: je...

Minpunt: je kunt niet tegelijk meerdere keuzes bij de filters aangeven. Dus een voor een. Kost veel tijd en niet efficient.

Groeien&Bloeien

Easy

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om mijn B&B te vinden en boeken

V. D. Vlies

Prachtige site van bed en breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al diverse keren met volle tevreden een bed en breakfast uitgezocht op de website.

Van de Burg

BnB .nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site waar we deze Parel ' 't schippershuis ' te Gouda hebben gevonden fantastisch

Cato

Data kan vaak niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meerdere keren een datum aangeklikt die vrij was. Dag later bericht dat het niet kon

Beste Cato,
Beste Cato,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

M Vromans

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat ik voor een nacht niet kan boeken in het weekend

Beste M Vromans,
Beste M Vromans,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u voor 1 nacht toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

De Lijzer

Accommodatie beschikbaar...Of nee, toch niet!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via Bedandbreakfast.nl en reservering gemaakt, want De Stippelberg in De Rips had nog plek volgens de site. Helemaal leuk en erg op verheugd (mijn zus heeft hier ook een keer gezeten en was zeer... Via Bedandbreakfast.nl en reservering gemaakt, want De Stippelberg in De Rips had nog plek volgens de site. Helemaal leuk en erg op verheugd (mijn zus heeft hier ook een keer gezeten en was zeer enthousiast), blijkt er tóch géén beschikbaarheid te zijn. Teleurstelling alom én we waren verplicht om verder te gaan zoeken naar een andere geschikte lokatie. Doorgaans maken wij gebruik van hotels en dit zou onze tweede keer B&B worden. Bij hotels zie je meteen of er wel of geen beschikbaarheid is, er zit in dit geval ergens wat ruis op de lijn tussen jullie en de accommodatie. Volgende reservering maken we direct op de site van desbetreffende B&B.

Beste heer, mevrouw de Lijzer,
Beste heer, mevrouw de Lijzer,
Wij hopen dat u alsnog een geschikte accommodatie heeft kunnen vinden!

Paula

Nachtje weg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website. Je kunt doelgericht zoeken. Omschrijving van de B&B kan soms duidelijker zijn.

Dave Van Doorn

DE BESTE B&B website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk en overzichtelijk ik heb elke keer zo wat gevonden en geregeld mooie website.