Caró

Alles in één

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

alle basis informatie vind je in één oogopslag wat eigenlijk heel
handig is.
het zou handig zijn om te zien of je op specifieke data terecht kan. nu is het spannend en even afwachten.

Wendy

Gebruik website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima te bezoeken. De site heeft een prima zoek functie. Wellicht meer uitleg over gratis annuleren. Bij sommige staat een uiterste datum, bij anderen niet... beetje verwarrend

Frie Klerks

Beoordeling

Goede site,
Ik zag alleen in de reserveringsaanvraag niet de offerteprijs. Dat was jammer.
Goede site,
Ik zag alleen in de reserveringsaanvraag niet de offerteprijs. Dat was jammer.
Tevens was er een B&B die ik volgens de site wel kon boeken, echter de eigenaren besloten tot een minimum van 3 nachten.

Inge

Vakantievoorpret

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken op je eigen wensen. Veel mogelijkheden. Als je hier geen vakantievoorpret van krijgt..

Angelique

Top site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede service en site is makkelijk in gebruik

E lafeber

Prima middel voor eigenaren en gasten van b&b’s om via internet in contact te komen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De boeking kan eenvoudig worden uitgevoerd en de reactie/bevestiging van de eigenaar kwam snel tot stand.

vd Ham

Fijn platform voor overnachtingen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede zoekmogelijkheden. Enige wat ik nog zou willen toevoegen is een soort sfeer knop: modern/design, brocant, landelijk, simpel en functioneel. En of er bijvoorbeeld fietsen worden aangeboden;... Goede zoekmogelijkheden. Enige wat ik nog zou willen toevoegen is een soort sfeer knop: modern/design, brocant, landelijk, simpel en functioneel. En of er bijvoorbeeld fietsen worden aangeboden; gratis of te huur en dan voor welk bedrag.

F.M. van den Houten

Goed en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site zonder veel poespas. Je komt snel op de sites waar je op wezen wilt en alles is goed aangegeven. Gelukkig niet als bij zoveel sites dat je dan weer terug moet en vervolgens alles... Duidelijke site zonder veel poespas. Je komt snel op de sites waar je op wezen wilt en alles is goed aangegeven. Gelukkig niet als bij zoveel sites dat je dan weer terug moet en vervolgens alles kwijt bent. Snel en adequaat

marc angenent

Een goed begin!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als het boeken vlot en prettig verloopt dan is dat een goed begin van de komende vakantie.

Bob de Wissel

Wel een bed, geen breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

site is prima. werkt zoals je verwacht, prima zoek criteria