Ine van Eck

Bedandbreakfast.nl ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het een fijne duidelijke site waar je gemakkelijk een B&B kunt vinden. Als wij er even tussenuit willen zoeken wij altijd via deze site. Super !!

marion de jong

Beschikbaarheid niet actueel

jammer dat ik geen reactie kreeg op mijn 1e reservering
jammer dat ik geen reactie kreeg op mijn 1e reservering
en dat na 2e poging bericht van eigenaar kwam dat er een kamer in optie was, dus de beschikbaarheid op de site niet actueel meer was. dit blijkt echter de verantwoordelijkheid van de verhuurder te zijn dus deze feedback geldt de verhuurder wat ik deze al gemeld heb en niet benb.nl

Sven Boogert

Eindeloze vrijheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Keuze uit veel mogelijkheden. Onbeperkte mogelijkheden.

Arco

Leuk, gezellig kamertje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een nachtje geslapen, we waren op de fiets die we netjes konden stallen.
Heerlijk geslapen, lekkeredouche en goed ontbijt!

A

Mooie site, veel locaties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Sterk: selectieopties en op de kaart kun je zien waar de B&B zich bevindt.
Sterk: selectieopties en op de kaart kun je zien waar de B&B zich bevindt.
Verbetering: Als je van je selectie naar de kaart gaat, zie je niet de geselecteerde B&B´s maar alle, dat is niet handig.

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk in gebruik, duidelijk. In een opslag te zien via de kalender of er mogelijk een reservering mogelijk is. Duidelijk aangegeven dat het om reserveringsaanvraag gaat die rechtstreeks wordt... Makkelijk in gebruik, duidelijk. In een opslag te zien via de kalender of er mogelijk een reservering mogelijk is. Duidelijk aangegeven dat het om reserveringsaanvraag gaat die rechtstreeks wordt verzonden naar de eigenaar van de B&B en niet om een definitieve reservering.

de meule

Alles wat je als 1e indruk wilt weten van het verblijf

Wilma

Prima website ?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk , goede zoekfunctie , snelle reacties ! Nooit problemen alleen maar goede ervaringen ?

Anita

Heel overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, snelle reactie, gelijk zin om op mini vakantie te gaan!