Bo Handels

Bedandbreakfast.nl is een top website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is overzichtelijk en duidelijk. Reserveren en mailcontact is snel en prettig.

Helena

Vakantiesfeertje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken. Eenvoudige reactiemogelijkheden. Relaxed. Goede voorbereiding voor prettige vakantie.

Marco Verdegaal

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb via Bedandbreakfast.nl een B & B geboekt, dit ging zeer eenvoudig en snel. ik kreeg snel respons op mijn aanvraag en ook de eigenaren van de B & B de Spaanse Aak reageerde heel snel.
Dit...
Dit ervaar ik als zeer prettig en geeft ook direct duidelijkheid.
Top geregeld allemaal.

D. Helmink

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site. Fijn dat er bij elke B&B meerdere foto’s getoond worden om een sfeer te proeven. En handig dat je na de boeking gelijk contact hebt met de B&B zelf.

Menno

Snel en handig

Eenvoudig in gebruik

Kuis

Duidelijk

Duidelijke informatie.Eenvoudig zoeken.

Hanneke Geurts

Topsite zonder extra kosten!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb besloten om in 2021 iedere maand een weekend weg te gaan. En deze site is daarbij de grootste inspiratiebron! Overzichtelijk, geen verborgen kosten en vooral geen extra bemiddelingskosten... Ik heb besloten om in 2021 iedere maand een weekend weg te gaan. En deze site is daarbij de grootste inspiratiebron! Overzichtelijk, geen verborgen kosten en vooral geen extra bemiddelingskosten zoals op andere sites. Ik ben verkocht!

Saskia Baeten

Zeer duidelijke en gemakkelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de site reserveringsaanvraag gedaan, wat er gmakkelijk maar ook snel wordt opgepakt!

Christina Della Giustina

alles ging makkelijk

Linda

Goede hulp

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een mooie website waar je prachtige B&B's vindt