B&B Onder dak

Goed verzorgd op deze locatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke eigenaars en na een ei voor me te hebben gebakken konden ze niet meer stuk. Goed overnacht.

Hanna

Top!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik zocht redelijk last minute nog twee b&b's voor een meerdaagse wandeltocht rond pasen (natuurlijk alles vol). Op jullie site kon ik nog twee kamers vinden, heel fijn! en kreeg snelle reactie van... ik zocht redelijk last minute nog twee b&b's voor een meerdaagse wandeltocht rond pasen (natuurlijk alles vol). Op jullie site kon ik nog twee kamers vinden, heel fijn! en kreeg snelle reactie van de eigenaren dus dat liep ook erg goed.

Beachlofts Duinpan

Weekendje weg.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We zijn samen Met de gezin een weekendje weg geweest. Even wat Anders! De keuze voor het Duinpan was een goeie deal. Mooi, schoon appartementje. Zeker een aanrader!!

Robert

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kunt prima zoeken op deze site. De layout is overzichtelijk en strak vormgegeven. De informatie is duidelijk weergegeven.

Marcel

Goed georganiseerde site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima ervaring met de site, wij boeken veel via b&b.nl de omschrijving die op de site staat klopt ook met wat je krijgt bij je b&b

jellema

Leuke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

leuk dat er net wat andere opties bij zitten dan normaal.
prettig dat je het ook meteen op de kaart terug kan vinden.

P. Van Hest

Fijne overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is erg makkelijk. Je kunt op de gevraagde datum goed overzichtelijk een mooie B&B vinden

sjaak

Goede keus

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

zoeken is prettig en snel

Jolarbo

Leuke ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb tot op heden elke keer een fijne B&B kunnen vinden. Communicatie is kort en duidelijk.

Hans en Willeke

Fijn verblijf in WISP

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gastvrij en comfortabel met privé (houtgestookte) sauna!