I. V.

Als in Frankrijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie locatie, vriendelijke gastheer. Je hebt alles wat je nodig kan hebben, keuken, zithoek met tv, badkamer met fohn, en een goed bed

M. Buizert

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gemakkelijk te vinden, gemakkelijk te boeken

Saskia

Bedandbreakfastexperience

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Perfecte site, duidelijk, overzichtelijk en groot aanbod. Fijn dat het naar mijn idee nog niet heel bekend is en de accommodaties bijna nergens anders wordt aangeboden. Ik ga vaker bedandbreakfast... Perfecte site, duidelijk, overzichtelijk en groot aanbod. Fijn dat het naar mijn idee nog niet heel bekend is en de accommodaties bijna nergens anders wordt aangeboden. Ik ga vaker bedandbreakfast boeken!

Ine

Goed en snel

Peter

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk reserveringsproces. Fijn om even met de verhuurder te kunnen bellen. Handig om te kunnen filteren (in ons geval op “sauna” en “beschikbaar op datum ...”

Bac

Beoordeling website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handig zoeken rondom een plaats, het selecteren van een datum van beschikbaarheid werkt niet helemaal sluitend, een adres wat we leuk vonden bleek toch langdurig gesloten in dit voorseizoen. Ik kan... Handig zoeken rondom een plaats, het selecteren van een datum van beschikbaarheid werkt niet helemaal sluitend, een adres wat we leuk vonden bleek toch langdurig gesloten in dit voorseizoen. Ik kan me voorstellen dat jullie als website daar zelf niets aan kunnen doen, behalve terugkoppelen aan deelnemers dat het wel prettig is als de data zo veel mogelijk up to date zijn.

Wim V

Handige en toegankelijk omte boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een groot voordeel is de aantallen voorkeuren die jekunt kiezen.
Nu twee keer een boeking gemaakt via deze site tot volle tevredenheid

Natalie

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ko heel goed mijn wensen aangeven en daardoor makkelijk zoeken.

Sama

Overzichtelijk