M. Weijzig

Goed en gebruiksvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima side. Werk bijna altijd. Veel mogelijkheden om te filteren en er komen zeker prima suggesties uit naar voren

Ron Krap

Boeking

Goed en snel

Frank

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijke en snelle reservering!

Harry

Heel handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor het organiseren van mijn fietsvakanties is de site onmisbaar en voorzien van uitstekende informatie.
Minpuntje: het invoeren van een telefoonnummer met of zonder landnummer is niet heel duidelijk

Henrike Westhoff

Heldere overzichtelijk site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handig, compleet, makkelijke zoekfunctie en handig om rechtstreeks het gewenste B&B te kunnen mailen!

Vogels

Prachtige website,snel antwoord van hele aardige eigenaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Super,zeker aan te raden !!

W. te Lintel Hekkert

Goede website

Veel keuze. Gebruiksvriendelijk

Nico Spruijt

Duidelijk en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het aanvragen van de reservering was eenvoudig, het antwoord diezelfde avond en afhandeling met B&B zeer klantgericht. Vragen zijn snel beantwoord en goed ingespeeld op de beperkingen door corona.... Het aanvragen van de reservering was eenvoudig, het antwoord diezelfde avond en afhandeling met B&B zeer klantgericht. Vragen zijn snel beantwoord en goed ingespeeld op de beperkingen door corona. Top

Margreet Bosker

Uitstekende site om unieke plekken te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar unieke plekken en vakantiemogelijkheden is de site bedandbreakfast.nl een aanrader, altijd vond ik prachtige huizen met luxe en tegen aantrekkelijke prijzen.

W.smolders

Volledig tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk contact en snelle reactie. We gaan het beleven.