Corrie Roeper

Zin om even weg te gaan

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website vergroot mijn zin om even een paar dagen weg te gaan! Het is een overzichtelijke site, met veel selectiemogelijkheden. De aanbieders kunnen zichzelf goed presenteren, tegelijkertijd is de... De website vergroot mijn zin om even een paar dagen weg te gaan! Het is een overzichtelijke site, met veel selectiemogelijkheden. De aanbieders kunnen zichzelf goed presenteren, tegelijkertijd is de opzet steeds vergelijkbaar, zodat er ook echt iets te vergelijken valt. Het is prettig direct in contact te kunnen komen met de aanbieders. Het is voor mij een goede balans tussen informatie en gebruiksgemak.
Op de kaartjes is meestal goed te zien of er OV in de buurt is, voor mij zou het nog makkelijker zijn wanneer dat al in het begin een selectiecriterium zou kunnen zijn.

Paul

Supersite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke romantische BB gevonden.
Snel en overzichtelijk

M. Van der Veen

Gebruiksvriendelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede, overzichtelijke website. Prima navigeren. Het zou wel makkelijk zijn een aantal favorieten te kunnen opslaan om later een keuze te kunnen maken

Wilma

Gewoon goed!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In de negen jaar dat we de site gebruiken zijn was het zoeken naar een leuke B&B een feestje apart! En altijd klopten de beschrijving en de foto's op de site wanneer we er 'in real life' waren!

willem

Er even lekker tussen uit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

aandacht, origineel, rust, luxe, omgeving,

Judith van Stroe

Duidelijk

Duidelijk en overzichtelijk

berend klei

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

over het algemeen vriendelijk en gastvrij

Betsy Heiwegen

Super fijne site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken naar een geschikte B & B.

Lianne

Hulde

Overzichtelijk en duidelijk

Helm

Filter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je een filter toepast en dan de kaart opent staan er weer alle ongefilterde b&b’s in. Alleen als je het kaartje aan de zijkant opent krijg je de gefilterde reultaten te zien. Dat kan wel beter.... Als je een filter toepast en dan de kaart opent staan er weer alle ongefilterde b&b’s in. Alleen als je het kaartje aan de zijkant opent krijg je de gefilterde reultaten te zien. Dat kan wel beter. Verder ok.