xx

Beoordeling site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

zeer bruikbaar, zowel in zoeken als ordenen van de mogelijkheden.goede informatie bed and breakfasts.
en beschikbaarheid altijd betrouwbaar.

Hans

Boeking

Van Galen

Helder overzicht B&B ‘ s

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is gebruiksvriendelijk en geeft goed aan wat je wilt weten als potentiële klant.

Bras

Nieuw hier

Nvt

Eva

Snelle, accurate service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb bedandbreakfast.nl meerdere malen gebruikt om accommodatie te zoeken langs het Pieterpad en heb ondervonden dat er een ruim aanbod is, met B&Bs die snel antwoorden als ik via de website... Ik heb bedandbreakfast.nl meerdere malen gebruikt om accommodatie te zoeken langs het Pieterpad en heb ondervonden dat er een ruim aanbod is, met B&Bs die snel antwoorden als ik via de website contact heb gezocht. Ik ben heel tevreden over de website.

Kees Wiegman

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk en helder om er mee te werken

Romy

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een fijn verblijf was dit. Echt aan alles is gedacht, kan niet beter! Hele prettige eigenaren, jacuzzi en sauna zijn super. Huisje ook top.

Tineke Zwart

Waar is het breakfast?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het verbaast me dat er best veel accomodatie is die geen ontbijt serveren, of het op de kamer brengen en dan moet je zelf de tafel dekken en de spullen afwassen. dat is toch niet het idee van een... Het verbaast me dat er best veel accomodatie is die geen ontbijt serveren, of het op de kamer brengen en dan moet je zelf de tafel dekken en de spullen afwassen. dat is toch niet het idee van een B&B? Ook steeds meer appartementen, met eigen keukentje, dan zie je de eigenaren helemaal niet en hoeven ze ook geen ontbijt te maken. Verder graag schifting tussen sauna en infrarood cabine(wat geen sauna is).

yvonne

Boeking b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

vaker geboekt via deze site en werkt super, snel en dus ook zeer tevreden

Jessy

Efficiënt & gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het platform bedandbreakfast.nl is ontzettend gebruiksvriendelijk en geeft in 'no time' een concreet overzicht van het aanbod wat aansluit bij je wensenlijstje. Het aanbod bestaat uit kwalitatieve... Het platform bedandbreakfast.nl is ontzettend gebruiksvriendelijk en geeft in 'no time' een concreet overzicht van het aanbod wat aansluit bij je wensenlijstje. Het aanbod bestaat uit kwalitatieve B&B's die vervolgens ook weer snel reageren bij een reserveringsaanvraag. Ik ben positief verrast van de efficiënte en de kwaliteit van elke stap in het (zoek/boek)proces.