MMJ

Duidelijke site

De Vrije Wei

Prettige samenwerking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onze boekingen via B&B verloopt prima en ook de helpdesk is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Opzich zijn de eenmalige kosten per jaar, in plaats van boekingen per keer zeer prettig, alleen zijn die kosten wel hoog. Wij staan op 4 bookingssites en B&N.nl staat op de derde plek van het aantal boekingen dat binnenkomt. Dan zijn de jaarkosten erg hoog in vergelijking met het aantal boekingen.

Erve 't Hacht

En toch heeft bedandbreakfast.nl het wel.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Persoonlijk vindt ik de kaart met de icoontjes erop het mooiste van jullie site.

Connie

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het uitzoeken van leuke overnachtingen voor onze fietsvakanties gebruik ik deze website graag.

Anita

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed overzicht van de bed en breakfasts alleen jammer dat er ook locaties komen staan nadat je een datum hebt ingevoerd die niet meer beschikbaar is. Je zou beter alleen de beschikbare locaties... Goed overzicht van de bed en breakfasts alleen jammer dat er ook locaties komen staan nadat je een datum hebt ingevoerd die niet meer beschikbaar is. Je zou beter alleen de beschikbare locaties moeten zien

Rob Balmer.

Beoordeling website bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer gebruik vriendelijk, met het instellen van de juiste filters krijg je in een oogopslag de juiste aanbiedingen.

Corien Kok

Perfect

Vlotte afhandeling

Gert

Fijne site voor mooie B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke site, goede filters en veel keuze.

Annemarie

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, zoekfilters kunnen toepassen op hetgeen wat ik wilde.

Netty

Beoordeling website B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is op gemakkelijke manier te vinden waar je naar tie wilt, wat je wilt en hoe je kan boeken.