Margon

Zeeeeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Lekker makkelijk met de filters.

Conny van Leeuwen

Duidelijke en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

het is overzichtelijk en makkelijk in te vullen zodat je de gegevens krijgt die je wilt. En snel en makkelijk contact leggen met diegene die de kamer verhuurd.
De keuzes staan overzichtelijk...
De keuzes staan overzichtelijk onder elkaar.

Chantal Frijns

Nachtje weg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke site, als ik weg wel kijk ik altijd via deze site, leuke aparte overnachtingen. Dan ben je verzekerd van een mooi en verzorgt verblijf. Wat ik graag verbeterd zou willen zien is dat in de... Leuke site, als ik weg wel kijk ik altijd via deze site, leuke aparte overnachtingen. Dan ben je verzekerd van een mooi en verzorgt verblijf. Wat ik graag verbeterd zou willen zien is dat in de zoekfunctie je de datum kunt ingeven en dat dan de overnachtingen naar boven komen die dan vrij zijn. Nu moet je alles los bekijken. maar verder ben ik heel tevreden over deze site:)

Alabas

Alles mooi duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer tevreden over de site. Alles mooi duidelijk aangegeven. Zeker een aanrader.

Bij de Notenboom

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een heerlijke locatie, genoten van warme ontvangst van Yvonne en Frans. Mooi smaakvol ingerichte Hooizolder. Wat een fantastisch ontbijt elke morgen was weer een verrassing. Mooi omgeving de... Wat een heerlijke locatie, genoten van warme ontvangst van Yvonne en Frans. Mooi smaakvol ingerichte Hooizolder. Wat een fantastisch ontbijt elke morgen was weer een verrassing. Mooi omgeving de Loonse en Drunense duinen, het stadje Heusden voor een stadwandeling. En dan heerlijk daarna bij komen in jullie fantastische jacuzzi. De warmte en hartelijkheid straalt van jullie af en zorgt voor een ontspannend gevoel en een warm thuis komen in jullie locatie

C. de Groot

Beoordeling B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site bedandbreakfast.nl biedt voldoende mogelijkheden tot het selecteren. wat misschien nog een optie is om toe te voegen in deze tijd is of de bedden los van elkaar kunnen of dat er... De site bedandbreakfast.nl biedt voldoende mogelijkheden tot het selecteren. wat misschien nog een optie is om toe te voegen in deze tijd is of de bedden los van elkaar kunnen of dat er verschillende slaapkamers zijn.

Verkaaik

M

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site is duidelijk en super overzichtelijk

Michelle

Booking erve dikkeboer

snelle afhandeling

M. van Hoof

Duidelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

bij het opzoeken van een bed en breakfast kun je je wensen aangeven zodat de zoeken makkeleijker wordt