J. Reijntjes

vlotte afhandeling

Elise Vaucouleur

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site geeft goed aan wat de accomodaties allemaal in huis hebben, wanneer er wel of geen plek is.
Prima site die wij zeker vaker gaan gebruiken.

esther

Kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gezocht op jullie site naar een verblijf in NL. Vond het jammer dat ik de opgezocht locaties niet kon opslaan (met een hartje bv) zodat ik er niet even over na kon denken en de volgende dag bv kon... gezocht op jullie site naar een verblijf in NL. Vond het jammer dat ik de opgezocht locaties niet kon opslaan (met een hartje bv) zodat ik er niet even over na kon denken en de volgende dag bv kon boeken of meerdere bb kon opslaan om te vergelijken. Verder kreeg ik bb aangeboden die toch niet beschikbaar waren in de tijd die ik had aangegeven, dit gebeurde meerdere keren. Dat vond ik heel storend. Ik had toch niet voor niets de data aangegeven?

M

Gezinsovernachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij waren op zoek naar een bed en breakfast invl ontbijt voor 5 personen. Onze kinderen zijn nog jong en we willen dan ook graag een apartementje of een plek met slaapkamer met meerdere bedden. Ik... Wij waren op zoek naar een bed en breakfast invl ontbijt voor 5 personen. Onze kinderen zijn nog jong en we willen dan ook graag een apartementje of een plek met slaapkamer met meerdere bedden. Ik vond het lastig om te sorteren op onze gezochte punten. Dan krijg je toch snel 3 aparte slaapkamers. Ook vaak geen ontbijt terwijl ik dat toch echt had aangevinkt. Wel veel mooie b&b's met goed ontbijt en eigen opgang voor 2 personen..

Marije

Valt tegen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wilde via deze site een bed and breakfast boeken waren de kamers al via booking.com uitverkocht.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marije,
Beste Marije,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

IM

Teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Doordat op de site veel filteropties beschikbaar waren, koos ik voor deze site. Jammer dat de gefilterde resultaten dan niet 1 op 1 op een kaart zijn te zien. Filteren op meer dan 1 provincie kon... Doordat op de site veel filteropties beschikbaar waren, koos ik voor deze site. Jammer dat de gefilterde resultaten dan niet 1 op 1 op een kaart zijn te zien. Filteren op meer dan 1 provincie kon helaas ook niet.
Uiteindelijk na wat omslachtig zoeken toch een mooie B&B gevonden. Mail gestuurd: geen kamers meer beschikbaar.
Dat begrijp ik niet, waarom kon ik dan op datum selecteren? Dat heeft dan toch geen zin?

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste IM,
Beste IM,
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Rosanne

Makkelijk en overzichtelijk geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben makkelijk een datum kunnen boeken voor een heerlijk uniek plekje in Nederland. Fijn dat het zo makkelijk gaat.

Toppie

Bedandbreakfasting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Had zo een superchille en betaalbare b&b gevonden, echt top! Ook fijn is dat je een vrijblijvend mailtje kan sturen via bedandbreakfast naar de b&b van jouw keuze!

Marieke Zoeteweij

Absolute aanrader!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel unieke B&B; super sfeervol, gastvrij en verrassend! Een absolute aanrader, met een mooie extra door een heerlijke maaltijd die je om de hoek bij Charly kunt ophalen.

Eline

Gemakkelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een bed& breakfast aan zee en deze vrij gemakkelijk gevonden