Dirk Spek

Super mooi plekje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg mooi, smaakvol en sfeervol ingerichte B&B. Heerlijk bed. Warm welkom, fijne gastheer! Locatie is rustig en toch vlakbij heel veel bezienswaardigheden in de regio.

Elise

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, al eerder via deze site geboekt

Nicole Happel

Fijne website met leuke adressen!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al vaak gebruik gemaakt van deze website voor een weekendje weg of om overnachtingsmogelijkheden te zoeken voor een wandeltrektocht in eigen land.
Goede ervaringen met de adressen geboekt op...
Goede ervaringen met de adressen geboekt op deze manier.
De informatie op de website klopt ook altijd goed met de werkelijkheid.

Mariette de Haas

Goede zoekresultaten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gewoon even zoeken b en b en dan wordt je heel gemakkelijk doorverwezen naar bovenstaande website. Gemakkelijk mijn boeking kunnen doen.

Ingrid Veldhuis

Soepel en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website si duidelijk en werkt snel. Ook fijn dat de eigenaar van de B&B zelf daarna reageert. Is wat persoonlijker en kun je direct meer dingen afspreken.

Ivette Beltman

Goed gevonden!

Duidelijke mooie website.

L. Wollinga

Boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie en goede service

van der Hoeven

Duidelijk

Snelle reactie

Johanneke

Site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site! Alleen niet duidelijk of de sauna faciliteit te gebruiken is in corona tijd en of de b en b open is.

BB Groeneveld

Verrassende overnachtingen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vrijdag eind van de middag gereserveerd voor een veelbelovend weekend met sauna, ontbijt en natuur. Direct de bevestiging in de mail en bij aankomst begreep ik dat Bedandbreakfast.nl onze gastvrouw... Vrijdag eind van de middag gereserveerd voor een veelbelovend weekend met sauna, ontbijt en natuur. Direct de bevestiging in de mail en bij aankomst begreep ik dat Bedandbreakfast.nl onze gastvrouw had gebeld om zeker te weten dat het allemaal goed zou komen. Mooie service en een heerlijk weekend gehad!