de Raaij

De site maakt heel enthousiast, heeft veel keuze mogelijkheden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn ervaringen zijn al een paar jaar heel goed met deze Bed and breakfast site. Veel keuze, duidelijke beschrijvingen, goede afwikkeling. Heerlijk dagen weg in eigen land, met veel keuze.

Rob

B en B

Lilian Roos

Extra filter toevoegen als minimaal aantal nachten geldt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is toegankelijk en er zijn voldoende filters. Echter, bij doorklikken of bij het uitvoeren van een reserveringsaanvraag blijkt dat er pas geboekt kan worden als er minimaal twee nachten... De website is toegankelijk en er zijn voldoende filters. Echter, bij doorklikken of bij het uitvoeren van een reserveringsaanvraag blijkt dat er pas geboekt kan worden als er minimaal twee nachten worden geboekt. Graag zie ik dit terug als filter, dat scheelt in blij worden gemaakt met een dode mus.

Henriette Voortman

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn man en ik lopen LAW paden in Nederland en overnachten dan bij voorkeur in een b en b.
Deze vind ik bijna altijd via de site van bedandbreakfast.nl
Toevallig gister weer twee...
Deze vind ik bijna altijd via de site van bedandbreakfast.nl
Toevallig gister weer twee wandelvakanties geregeld en de bijbehorende b en b gevonden via die site.
De omschrijvingen zijn duidelijk en het contact met de eigenaar van de b en b verloopt meestal heel snel.
De topokaart van de b en b krijg ik niet meer getoond. Het veld op de site blijft blanco. Dat is jammer maar verder ben ik zeer positief over de site.

KJF

Ervaring B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site met een prettig aanbod. Mogelijk door Corona toch veel accomodaties niet beschikbaar en wel zo aangegeven op de site. Onduidelijke filter op de kaart over wat wel/niet beschikbaar is.

Aanbod sluit aan bij verwachtingen binnen dit markt segment. Niet te duur / niet te goedkoop of krakkemikkig.

Kelly van der Linden

Duinberk overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne kamer met eigen toilet en badkamer. Goed geslapen, goed matras! Perfecte locatie in Schoorl

Joris Westerwoudt

Mooi en effectief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jullie website, ziet er aantrekkelijk uit, gemakkelijke invulvelden en extra’s maar uiteindelijk ook snel en met een duidelijke weergave

Margreet Barreveld

Fietsen langs B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is makkelijk zoeken met de goede filterfunctie. De eigenaren reageren snel, meestal met een persoonlijk briefje.
Direct reserveren ontbreekt en dat is voor de snelle beslisser vaak lastig....
Direct reserveren ontbreekt en dat is voor de snelle beslisser vaak lastig. Soms is op de foto's alleen de omgeving te zien, terwijl je op zoek bent naar bedden, sanitair, zitjes, ontbijtruimte, terras & fietsenstalling of parkeerplaats. Een overzicht van de belangrijkste zaken zou een minimumeis bij de foto's moeten zijn.

Thea Lemmens

B&B nederland

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige website, goede opzet van scherm. Graag minder nietszeggende foto’s (losse bloemen, kippen in een hok) maar daarvoor in de plaats complete foto’s van de B&B verplicht stellen, dus alle... Handige website, goede opzet van scherm. Graag minder nietszeggende foto’s (losse bloemen, kippen in een hok) maar daarvoor in de plaats complete foto’s van de B&B verplicht stellen, dus alle slaapkamers, ook de badkamer, ook het keukentje

Rietveld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op jullie site stonden kamers beschikbaar, maar deze bleken al geboekt te zijn.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer, mevrouw Rietveld,
Beste heer, mevrouw Rietveld,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl