Sigrid

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is niet up to date. Heb nu 3 B&B's benaderd die allemaal dicht zijn ivm corona. Dit staat niet op de site.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Sigrid,
Beste Sigrid,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u 3 keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Anna

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, en het is prettig dat je direct contact hebt met de host

Jaap

Ok

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima, soms wat weinig foto’s van de kamers

Ananda Jans

Helder en iddylisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website ziet er verzorgd uit. Het geeft een heldere weergave van de mogelijkheden en de foto's beloven een idyllisch geheel.
Na het plaatsen van een reservering, werd deze spoedig bevestigd...
Na het plaatsen van een reservering, werd deze spoedig bevestigd en beantwoord.
Het geeft mij een gevoel van welkom en ik kijk er graag naar uit!
Hartelijke groet, Ananda Jans

xxxx

Ruime keuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind bedandbreakfast.nl een hele goede site omdat er werkelijk voor iedere portemonnee een B&B te vinden is.

R. B.

Prima website en service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op een heldere website is het makkelijk zoeken naar een keur aan B&B mogelijkheden. Eenvoudige links die vervolgens veel informatie bieden.

Van Noort

Goede site en goede ervaringen met de B&B's!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke lijst met B&B's, snelle reacties vd eigenaren en goede ervaringen met de B&B's

annemarie de visser

Overzichtelijke en uitnodigende site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het een hele fijne en overzichtelijke site.
Je kunt heel makkelijk zoeken in allerlei regio's of per datums.
Een gebruiksvriendelijke site om een fijne bed en breakfast te...
Ik vind het een hele fijne en overzichtelijke site.
Je kunt heel makkelijk zoeken in allerlei regio's of per datums.
Een gebruiksvriendelijke site om een fijne bed en breakfast te vinden.
Met heel veel mooie fotos per locatie.

Nvt

Prima website, snel en overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Naast de website giganten die vakantiewoningen bemiddelen, vind ik deze site een verademing. Al jaren boek ik met veel plezier via deze site leuke adressen in Nederland. Na eerste reservering snel... Naast de website giganten die vakantiewoningen bemiddelen, vind ik deze site een verademing. Al jaren boek ik met veel plezier via deze site leuke adressen in Nederland. Na eerste reservering snel en direct contact met de eigenaren mogelijk.

Jan Hulst

Handig pkatform

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handig platform om een bed en breakfast te bieken