Rianne

Overzichtelijk en goed te filteren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is erg overzichtelijk, bij het opzoeken is het bij het filter ruime keuze waar je voorkeur aan kan geven en het is erg fijn dat er direct contact kan worden opgenomen met de eigenaar in... De website is erg overzichtelijk, bij het opzoeken is het bij het filter ruime keuze waar je voorkeur aan kan geven en het is erg fijn dat er direct contact kan worden opgenomen met de eigenaar in plaats van een algemene boekings site!

Vreugdenhil

goede prettige site

Rob

Zeer toegankelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site, zeer toegankelijk en duidelijk.

Lucia

Fijne website met leuk aanbod!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij boeken vaak via deze website een B&B. Het is een fijne website. Verbeterpunt: 'filteren op: 'eigen kookgelegenheid' toevoegen. Zeker in deze corona tijd is het prettig als je zelf kan koken.

B&B Slaap Lekker

Ervaringen van een startende B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De formule is simpel: betaal een jaarlijks bedrag voor de zichtbaarheid op het platform en het geld voor de boekingen is voor jezelf. Natuurlijk is de website lang niet zo groot als 'de grote... De formule is simpel: betaal een jaarlijks bedrag voor de zichtbaarheid op het platform en het geld voor de boekingen is voor jezelf. Natuurlijk is de website lang niet zo groot als 'de grote jongens' (Booking, AirBnB, ...) maar dit eenvoudige concept maakte dat we onze B&B eerst hier plaatsten. Een maand later ook op Booking.

Maar het mooie is: we hebben in twee maanden al 13 boekingen via Bedandbreakfast.nl gehad, en nog maar eentje via Booking. De mensen weten ons goed te vinden via deze dienst. Heel blij mee!

De online eigenaren-omgeving wijst zich vanzelf. Je kunt ook met je telefoon op de eigenaren-site inloggen maar dan is de ervaring minder prettig. Soms krijg je een 'telefoon-layout' maar bij sommige pagina's wordt het ineens 'desktop-layout' (heel kleine lettertjes).

Nog een klein minpuntje: wij kunnen wel instellen dat kinderen minder kosten dan volwassenen. Maar bij het boeken kun je het aantal kinderen niet opgeven. Dus geven sommigen ze op als volwassenen (de prijs klopt dan niet) of ze vermelden de kinderen in de opmerking (dan klopt de prijs ook niet). Volgens mij kunnen de gasten bij het boeken ook nergens vinden dat er een kindertarief geldt... Het gaat meestal wel goed, omdat er direct met de gasten gecommuniceerd kan worden (pluspunt!). Maar echt handig is het niet.

Hoe dan ook: de site heeft ons in twee maanden tijd al veel boekingen bezorgd. En ze blijven maar komen. Dus wij zijn er blij mee!

Nathalie

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij, een echtpaar met 1 kind van 14 jaar konden moeilijk iets vinden op de site. Een 3 persoonskamer bv. Het is ook jammer dat de beschikbaarheid soms niet klopt en dat je dat dan paar uur laten... Wij, een echtpaar met 1 kind van 14 jaar konden moeilijk iets vinden op de site. Een 3 persoonskamer bv. Het is ook jammer dat de beschikbaarheid soms niet klopt en dat je dat dan paar uur laten hoort. Voor ons geen fijne site helaas.

Jan

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Opnieuw krijgen we een afwijzing. De data die reeds gereserveerd zijn worden dus niet goed bijgehouden.

Coen van dee

Goed snel en makkelijk

Bij het boeken waren we wel verrast dat we naar deze site zijn gelinkt
Na het boeken snel antwoord maar geen bevestiging met bedrag ontvangen waar we voor geboekt hebben
Ook niet duidelijk...
Bij het boeken waren we wel verrast dat we naar deze site zijn gelinkt
Ook niet duidelijk wanneer er een factuur komt en aan wie we moeten betalen

Linda

Goed geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken ging prima en ik krijg vrijwel meteen een reactie van de B&B, prima dus!

Olivier Kuijer

De site is toegangkelijk, transparant en duidelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

de site is toegangkelijk, transparant en duidelijk.