Gridje

Op zoek naar de B&B Pareltjes is dit de beste website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Top website waar je op n gemakkelijke manier door alle B&B kunt scrollen ,speciale kenmerken kun je aanvinken zodat de zoektocht nog makkelijker wordt
Wij hebben al toffe plekjes ontdekt...
Wij hebben al toffe plekjes ontdekt ,genoten en vooral gedeeld met vrienden

Hoek

Positief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

je kan makkelijk een b&b vinden

Duck

Negativ

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Guten Tag,
Guten Tag,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine negative Erfahrung auf unserer Website gemacht haben. Können Sie uns bitte über das Kontaktformular auf unserer Website kontaktieren? Auf diese Weise können wir sehen, ob wir Ihnen bei Ihren Fragen helfen können.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Team von Bedandbreakfast.nl

Agnes van Aggelen

Handig en overzichtelijk, kies een slaapplek bij BenB.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Omdat ik al een aantal jaren de app op mijn telefoon heb jen ik het systeem goed. Vooral fijn is dat je eerst je wensen kunt aanvinken aan de linkerkant. Dat gaat vlot. De indeling met info, de... Omdat ik al een aantal jaren de app op mijn telefoon heb jen ik het systeem goed. Vooral fijn is dat je eerst je wensen kunt aanvinken aan de linkerkant. Dat gaat vlot. De indeling met info, de kopjes en de foto's zijn allemaal duidelijk.

Nita van Paasen

Op zoek naar een b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke website met veel info

Miranda

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel boeken en duidelijke info op de website.
Snel boeken en duidelijke info op de website.
Jammer dat er eerst een aanvraag gedaan moet worden en dat je niet direct kunt boeken. Doordat dit via andere websites wel kan, leverde dit bij onze boeking wat strubbelingen.

Evi

Duidelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettige site. Erg overzichtelijke. Fijn dat je verschillende filters kan aanklikken om zo je keuzes aan te geven.
Ik vind dat er wel een duidelijker verschil gemaakt mag worden tussen een...
Ik vind dat er wel een duidelijker verschil gemaakt mag worden tussen een Jacuzzi ((buiten) vierkant bubbelbad) en een luxe bad in badkamer (lang bad met bubbels). De filter Jacuzzi maakt hier geen onderscheid in. Beetje verwarrend.

Annemarie

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede info en foto’s die beeld geven van de B&B, faciliteiten en omgeving!

Huub Wilkowski

Onduidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de site beschikbaarheid gecheckt. Uiteindelijk “ heel toevallig” net voor dat ik boekte al een boeking binnengekomen. Dus geen plaats!!!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Wilkowski,
Beste meneer Wilkowski,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Petra van Gelderen

Helder, duidelijk, overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jullie website is makkelijk in gebruik met heel veel selecties om precies te vinden wat je zoekt. Ook meteen duidelijk of iets beschikbaar is en wat de kosten zijn. Ook het openen van een nieuwe... Jullie website is makkelijk in gebruik met heel veel selecties om precies te vinden wat je zoekt. Ook meteen duidelijk of iets beschikbaar is en wat de kosten zijn. Ook het openen van een nieuwe pagina wanneer je op een accomodatie klikt is voor mij een pluspunt.