Guesthouse Het Vierspan

Website gemakkelijk in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is zeer gemakkelijk in het gebruik. Alles wijst voor zich.
Alleen het toevoegen van ene standaard korting bij meerdere overnachtingen was even zoeken.

Wilie

Makelijk vacantie regelen

heb tevreden gevoel bij

Fam. Trieling

Fijne duidelijke zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Telkens weer biedt deze zoek en boeksite een makkelijke manier om een fijne b&b te vinden.

Willem

Brede keuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voldoende aanbod om uit te kiezen.
Een filter mogelijkheid op diner op aanvraag zou prettig zijn net als een optie voor biologische producten in het ontbijt.

Iris

Ruime keuze en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is eenvoudig om een bed and breakfast met specifieke wensen uit te zoeken. Wat ik miste op de website, was dat er tegelijkertijd in meerdere specifieke provincies gezocht kan worden. Ook vind ik... Het is eenvoudig om een bed and breakfast met specifieke wensen uit te zoeken. Wat ik miste op de website, was dat er tegelijkertijd in meerdere specifieke provincies gezocht kan worden. Ook vind ik het een groot gemis dat de beschikbare data op de website regelmatig niet overeenkomen met de werkelijke beschikbaarheid.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Iris,
Beste Iris,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Loont

Bed en brekfust

Prima verblijf vriendelijk

Alex Van den Heuvel

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenvoudig zoeken en de B&B van je keuze vinden. Lekker weg in eigen land was nog nooit zo gemakkelijk.

Bedandbreakfast.nl

Eenvoudig en prettig reserveren.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mede dankzij duidelijke foto’s zijn de te kiezen accommodaties goed te vergelijken.

Hamelink

Een super goede app om b&b te boeken echt een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ben nu al een paar keer bij boskampje in Emmen geweest super b&b

M.

Complimenten!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De overnachting in de B&B is snel en soepel verlopen, uitstekend!