Marien Christel

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is de eerste maal dat ik via bedandbreakfast nl geboekt heb alles was tip top in orde tot hiertoe.

Danja

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijk ontvangst. Mooie, schone kamer. Goed ontbijt. Fijne plek om te verblijven.

Steven Veltmaat

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na lange zoektocht naar B&B in Zuid Limburg, via deze site snel een beschikbare en betaalbare B&B gevonden en geboekt

Mariette Grapperhaus

Meteen raak!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanlokkelijke, smakelijke "frontpage", eenvoudige, duidelijke navigatie en precies de juiste informatie die nodig is.

Bo Vervat

Review Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site was duidelijk, ik kon makkelijk de B&B boeken

Hof

Goede website

Ik ben tevreden

A. Arnold

Overzichtelijke website met uitgebreide informatie en foto's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ga al vele jaren met diverse vriendinnen een weekend op pad en raadpleeg als eerste altijd bedandbreakfast.nl omdat de informatie uitvoerig is en je een goede indruk krijgt door de vele foto's... Ik ga al vele jaren met diverse vriendinnen een weekend op pad en raadpleeg als eerste altijd bedandbreakfast.nl omdat de informatie uitvoerig is en je een goede indruk krijgt door de vele foto's die getoond worden.

Ina

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een leuke B & B aan zee. Via deze site kon ik gemakkelijk vinden wat ik zocht. Fijn dat deze site zo gebruiksvriendelijk is!

J. van Dam

Vindbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een B&B in een bepaalde plaats en datum. Zonder veel in te hoeven vullen, werden er gelijk een aantal getoond.
Heel erg handig en direct een B&B kunnen boeken.

Ingrid

Super gastvrij!

Lieve Frans en Yvonne,
Lieve Frans en Yvonne,
Wat hebben jullie ons verwend! De door jullie verzorgde lunch en ontbijt was echt heerlijk. De accommodatie was echt heel fijn en stijlvol ingericht. Dat de overkapping dicht is gemaakt met glas is echt super en heerlijk om nu te zitten en te genieten van het uitzicht.
We komen zeker terug
groeten ingrid