AgnesTomesen

2 x moeten lezen om te begrijpen wat er staat

Amarja van Vliet

Voorpret....?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel overzichtelijk en zeer ruime keuze. Mooie foto's en veel recensies waardoor keuze makkelijker wordt.

Maaike

Handig en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site om te zoeken naar een leuke B&B

Monique Tijhof

Beoordeling website Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de site Bedandbreakfast.nl snel en makkelijk een chalet aan zee voor een weekendje weg kunnen boeken. De filterknop is er handig omdat we de hond willen meenemen kreeg ik gelijk de beschikbare... Via de site Bedandbreakfast.nl snel en makkelijk een chalet aan zee voor een weekendje weg kunnen boeken. De filterknop is er handig omdat we de hond willen meenemen kreeg ik gelijk de beschikbare onderkomens waar een huisdier welkom is.

Kim

Top uitzicht mooie sfeer goede gastvrijheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk ontvangst in een voorverwarmde kamer.

Schoon en fris.

Goed verzorgd!

MM

Uitgebreid aanbod

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl heeft een uitgebreid en goed aanbod. D.m.v. het filter zijn gerichte keuzeopties te vinden. De informatie die gegeven wordt is overzichtelijk en uitgebreid. Hierdoor zijn de... Bedandbreakfast.nl heeft een uitgebreid en goed aanbod. D.m.v. het filter zijn gerichte keuzeopties te vinden. De informatie die gegeven wordt is overzichtelijk en uitgebreid. Hierdoor zijn de voorbereidingen op een nachtje weg, leuk om te doen.

W.J. Utji

Volgende keer weer,

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie ervaringen met het boeken via de website. Goed overzicht en mooie keuze.

N. Bontenbal

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site is duidelijk en snel

B. van Marwijk

Een Bed&Breakfast wat past bij ons

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site van B&B is een mooie site en prettig om te bezoeken. Je kunt precies opgeven waar je naar zoekt en de informatie over de B&B's zijn erg uitgebreid en laten mooie foto's zien.
Prettig...
Prettig is ook het rechtstreekse contact met de B&B-eigenaar. Dit geeft iets persoonlijks.

E. Houses Schultz

Betaalbaar.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk om iets te zoeken.