Blokker

Niet alleen het standaard aanbod

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoals de titel al aangeeft: het aanbod van bedandbreakfast is soms wat uitgebreider dan het aanbod op de andere boekingssites, zodat je wel eens bij een verrassende locatie uitkomt.
Een punt...
Een punt ter verbetering is wellicht de beschikbaarheid: wanneer je op de site kijkt, lijkt een b&b beschikbaar te zijn, maar wanneer je dan contact opneemt met de eigenaar, blijkt het toch al bezet te zijn.

Veldhoen

Duidelijke site en makkelijk reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt heel prettig, duidelijk en overzichtelijk, goede foto’s en na reserveringsaanvraag heel snel contact met de B&B eigenaar.

Ingrid

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site met veel accommodaties

Joke

Voor mij geen hotelletjes meer!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima organisatie met vele leuke B&B adresjes. Reageert ook snel en netjes op vragen.

Pereboom

De alternatieven voor de ketens

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoektocht in speciaal gebied leidt via Bedanfbreakfast.nl naar precies dat wat gezocht is.
Juist het andere 'assortiment' is wat deze site aantrekkelijk maakt

Marian Siebers

Op weg naar een moment van ontspanning

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk snuffelen voor een geschikte plek voor een overnachting. Wij lopen het Pieterpad en zoeken altijd een plek om na pittige tochten, volledig te kunnen ontspannen. Deze vinden we altijd op... Heerlijk snuffelen voor een geschikte plek voor een overnachting. Wij lopen het Pieterpad en zoeken altijd een plek om na pittige tochten, volledig te kunnen ontspannen. Deze vinden we altijd op bedandbreakfast.nl, duidelijke site, veel recensies, altijd fijn te lezen.

Sandra Heijmen

Praktische website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In een zeer overzichtelijke website heb ik zojuist voor de eerste keer een overnachting gereserveerd. Dit ging zo makkelijk en overzichtelijk, dit ga ik zeker vaker doen!
Duidelijke...
Duidelijke omschrijving van de accommodatie.

Renate

Overzichtelijk en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Selecteren en kiezen gaat gemakkelijk. Vervolgens rechtstreeks contact met de eigenaar.

A Steur

Overzichtelijk

Gebruiksvriendelijk

Sylvia Wessels

Echt top!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gewoon goed geregeld en erg overzichtelijk