Eunice Krook

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prachtige en zeer schone appartementen met alles erop en eraan. Mooie omgeving, rust en prachtig uitzicht. Prima ontvangst! Geen enkel minpuntje

G.j. 't hart

Heerlijke plek om te overnachten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne plek, midden in de prachtige natuur van het Bargerveen. Vriendelijke gastvrouw/gastheer, mooie kamers en een heerlijk ontbijt.

O. vd L.

Eropuit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer duidelijk, inzichtelijk en makkelijk in gebruik.

CR

Prettige warme ervarvaring.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overnachting in Het Vlinderhuisje is een een ervaring met een warm welkom door een lieve vriendelijke eigenaresse die je op beleefde afstand een thuis gevoel met privacy geeft. Het huisje is netjes... Overnachting in Het Vlinderhuisje is een een ervaring met een warm welkom door een lieve vriendelijke eigenaresse die je op beleefde afstand een thuis gevoel met privacy geeft. Het huisje is netjes en lekker warm, het bed is comfortabel, de badkamer is klein maar super netjes en schoon. Het ontbijt is uitgebreid en in de middag bij terugkomst ben ik verrast met een lekkere attentie.

jolanda Gierkink/B&B ons eigen plekje

Toporganisatie met toplocaties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik ben erg tevreden over Bedandbreakfast.nl deze keer als gast maar ook als B&B eigenaar vol lof over de werkwijze van Bedandbreakfast.nl

Van de Peerle

Reservering overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruik vriendelijk, al vaker gebruik gemaakt van deze site . Werkt gewoon goed.

Koopmans

Super

Overzichtelijke site

nn

Overzichtelijke keuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

een mooi en eenvoudig overzicht van de mogelijkheden

Walter van Vliet

Bijzonder en verfijnde overnachting vaak.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vaak overnacht ik bij kunstenares die een deel van hun overtollige ruimte verhuren. Het is altijd weer een verrassing waar je terecht komt. Wel is het sober, vanwege de lage prijs.

Menno

B&B was niet meer vrij

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website ziet er goed uit. Overzichtelijk, compleet aan info. Groot aanbod is beschikbaar.
Het jammere was dat we de volgende dag, na een avond zoeken en het en versturen van de aanvraag, de geselecteerde B&B toch niet beschikbaar bleek te zijn.
Ik denk dat de actuele beschikbaarheid op jullie site een aandachtspuntje is.
Uit eindelijk hebben we wat anders gevonden, maar wel eerst zelf met de BB contact opgenomen om te checken of er nog beschikbaarheid was. Die was er gelukkig.

Succes.