Stockei, Petra

Unterkunftssuche im Netz

Tiny Mulder

Vlot geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website en veel foto's van de B&B's. En snelle reactie van de B&B eigenaar. De reservering was snel geregeld.

Trudie

Annulering.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor de tweede keer problemen met het annuleren/wijzigen van een reservering. De eigenaar van de benb kan het niet wijzigen en ik als gast kan het ook niet.

n.v.t.

B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb Niet via de website gereageerd. Ben via google direct naar de B&B gegaan.

Karin

Super!

Makkelijke site
Rekenen weinig commissie

DB

B&B zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site om te zoeken en de website van B&B te bekijken. Op de website staat net iets meer info. Klik altijd door naar de website van B&B zelf

Sandra

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website met duidelijke omschrijving van de b en b's.

Corina

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kom graag op deze site om een verblijf te boeken of te zoeken. De informatie is duidelijk en de communicatie goed. Hou ik van :)

Aniek

Super!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel, makkelijk en overzichtelijk!

Henri

Gemak

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een duidelijke site waar je makkelijk op plaatsnaam of regio kan zoeken. Het enige wat ik niet heb kunnen vinden is een overzicht van beschikbare bedandbreakfast in een bepaalde regio. Alleen... Het is een duidelijke site waar je makkelijk op plaatsnaam of regio kan zoeken. Het enige wat ik niet heb kunnen vinden is een overzicht van beschikbare bedandbreakfast in een bepaalde regio. Alleen per object