Natascha

Ich mag dieses Buchungsportal

Liebe Natascha,
das freut uns sehr! Vor allem, dass Ihnen unser Angebot an besonderen B&Bs in den Niederlanden gefällt. Und wir freuen uns auf ein Wiedersehen.
Herzliche Grüße

n.v.t.

Een Tien

Snel en Betrouwbaar.

Tom Nix

Einfache, aber sehr gemütliche Unterkunft.

Sehr geehrter Herr Nix,
Sehr geehrter Herr Nix,
wir freuen uns, dass Sie ein gemütliches B&B mit sehr netten Vermietern gefunden haben. Herzlichen Dank, dass Sie sich Zeit für ein Feedback nehmen und Ihre guten Erfahrungen hier teilen.
Bis bald wieder auf unserer Website Bedandbreakfast.nl.
Viele Grüße

Snelle reactie.

Piet Luhoff

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de site gemakkelijk op weg geholpen, zeer overzichtelijk en snel gevonden waarnaar we op zoek waren. En een leuke prijs!

Dylan

Eerste kennismaking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na het boeken van een B&B ontving ik een bevestiging. Echter een paar uur later krijg ik een bericht van de B&B eigenaar dat er iets niet juist in het systeem staat waardoor hij een dubbele boeking... Na het boeken van een B&B ontving ik een bevestiging. Echter een paar uur later krijg ik een bericht van de B&B eigenaar dat er iets niet juist in het systeem staat waardoor hij een dubbele boeking heeft. Met andere woorden de boeking wordt hierdoor vanaf de zijde van de B&B eigenaar geannuleerd. Als je nu via de site kijkt of je kan boeken op deze datum is dat nog steeds mogelijk. Zeer teleurstellende eerste ervaring. Nu opzoek naar een ander plek om te kunnen overnachten van 16 op 17 april 2024 in de buurt van Breda.

Beste Dylan,
Beste Dylan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Willem

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt goed als is duidelijk!

wamelink

Prima geregeld

J. IJspeerd

Altijd een fijne manier om een bed and breakfast te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wanneer ik weer eens ergens naar toe wil of moet, ervaar ik de website prettig en makkelijk om een overnachtingsplek te vinden. Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit niet tevreden over ben geweest.