Baggermans

Het Baken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en eenvoudig te boeken.

Marielle Casa del Riu Spanje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg prettig in gebruik, klantvriendelijk. Fijn dat er rechtstreeks contact is met de eigenaar van de B&B. Enige wat ik jammer vind is dat er tegenwoordig veel B&Bs zijn waarbij de B van breakfast... Erg prettig in gebruik, klantvriendelijk. Fijn dat er rechtstreeks contact is met de eigenaar van de B&B. Enige wat ik jammer vind is dat er tegenwoordig veel B&Bs zijn waarbij de B van breakfast ontbreekt. Het ontbijt maakt het juist zo bijzonder en het is jammer dat het niet meer overal bij de prijs is inbegrepen of helemaal niet meer aangeboden wordt.
Ps Als eigenaresse van mijn B&B ben ik ook erg tevreden over jullie!

Lineke

Tuinhof

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ging heel makkelijk, snel afgehandeld

R. Verhoek

Goede site

Goed functionerende site
Ik zou ook meer zoekfuncties maken met regio's om een breder gebied te doorzoeken op b en b's

Jos Bolder

Vakantie

Komt betrouwbaar over

Monique

Snel geregeld de reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel geregeld de reservering van de B & B, mailtjes over de voortgang. Voor het eerst geboekt, maar prima.

Hilde

Efficiënt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke manier om snel en correct overnachtingsplek te vinden. Functioneert goed.

Karin Tellegen

Goede ervaringen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een overzichtelijke website; via zoekopdrachten met diverse filters zijn de beschikbare B&B's makkelijk te vinden.
We hebben al diverse boekingen gedaan in de afgelopen jaren en hebben alleen...
We hebben al diverse boekingen gedaan in de afgelopen jaren en hebben alleen maar goede ervaringen.
Wat wel prettig zou zijn is om de B&B's te kunnen opslaan in een favorieten lijst zodat je deze makkelijk terug kunt vinden.

Ik geen bedrijf

Snel

Duidelijk

Ester

Alles in huis

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gastvrij, huiselijk, eigen keuken en badkamer. Prachtige omgeving.