Petra

Prima website om een B&B te zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een fijne website om een B&B te zoeken. Goede filtermogelijkheden en je kunt zoeken in een lijst of op de kaart. Ik vind het wel verwarrend dat er ook pensions en hotels tussen staan en dat ik die... Een fijne website om een B&B te zoeken. Goede filtermogelijkheden en je kunt zoeken in een lijst of op de kaart. Ik vind het wel verwarrend dat er ook pensions en hotels tussen staan en dat ik die er dan niet uit kan filteren. En sommige B&B's bieden geen ontbijt aan. Ook daarvoor kan een betere filter gemaakt worden. Bijvoorbeeld 3 keuzes: inclusief ontbijt, exclusief ontbijt (dus dat het wel mogelijk is maar nog apart bijbetaald moet worden) en zonder ontbijt.

Lilian van de Weg

Goed op wensen te selecteren, veel verschillende accomodaties.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelij en makkelijk contact met de b&b eigenaar.

Gerard

Op bedandbreakfast.nl vind je het wel, en snel!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

een goed, leuk en betrouwbaar aanbod van b en b's

Peer S

Regelmatige gebruiker.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site werkt prima. Lekker overzichtelijk, voorkeuren eenvoudig te vinden. Het enige wat ik mis is een optie of er losse bedden zijn. Dat zou makkelijk zijn, omdat niet iedereen graag in één bed... De site werkt prima. Lekker overzichtelijk, voorkeuren eenvoudig te vinden. Het enige wat ik mis is een optie of er losse bedden zijn. Dat zou makkelijk zijn, omdat niet iedereen graag in één bed slaapt.

Hansvandergevel

Primq

Goed geregeld

jan van heeswijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

het idee erachter is prima de website werkt prima alle info die ik nodig heb maar het is aan de eigenaars van b&b om het te laten slagen want ik heb nog geen reactie gehad

Marion

Snel geregeld

mooie duidelijke site

Lier

Duidelijk en goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kijk vaak op de site, het is overzichtelijk en goed zoeken