Rombout.

M. Wiesmann

Unkompliziert, sicher, umfangreich

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte Frau Wiesmann,
herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen das umfangreiche Angebot und die B&Bs auf Bedandbreakfast.nl gefallen.
Herzliche...
Sehr geehrte Frau Wiesmann,
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

X

X

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geen reactie van de gastgever ontvangen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste X,
Beste X,
Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u nog geen reactie heeft gehad op uw reserveringsaanvraag. Normaal gesproken antwoord een B&B binnen 24 uur op jouw reserveringsaanvraag. Graag horen we bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan, zodat we de situatie kunnen bekijken. U mag dit via het contactformulier op onze website aan ons laten weten.
Alvast bedankt!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Rita

Reserveringsaanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke site, maar omslachtig reserveren in vergelijking met Booking.com

Lena VD

Op zoek naar een B & B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een overnachtingsplaats in de buurt van Roosendaal kwamen we op de site, waar we geboekt hebben. Het leek alsof we direct bij de B & B boekten. Kort daarna kregen we bevestiging van de... Op zoek naar een overnachtingsplaats in de buurt van Roosendaal kwamen we op de site, waar we geboekt hebben. Het leek alsof we direct bij de B & B boekten. Kort daarna kregen we bevestiging van de eigenaars.

Bianca Snijders

Beoordeling

Goedemorgen website, makkelijk reserveren. Duidelijk

Ineke Hutters

Makkelijk reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website, alles overzichtelijk. Vaak heel snel reactie

Wendel

Zeer traag tot her werkt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is zeer traag, vooral het laden van de gegevens/beschikbaarheid. Niet te doen op je telefoon. Op de computer werkt het wel beter. Wegens de slechte werking, ben ik meerdere malen naar een... De website is zeer traag, vooral het laden van de gegevens/beschikbaarheid. Niet te doen op je telefoon. Op de computer werkt het wel beter. Wegens de slechte werking, ben ik meerdere malen naar een andere site gegaan.

Herman Eyskens

Overzichtelijk aanbod van B&B in NL

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via jullie website heb ik een goede B&B in Middelburg gevonden. Ik heb deze dan ook geboekt.
Wat ik minder goed vond was dat na mijn reserveringsaanvraag de kamer na ruim een uur nog steeds opnieuw te boeken was en dus nog beschikbaar. Dit is misschien niet altijd zo maar ditmaal wel (informaticafout ?) en dan riskeer je misschien dat een kamer tweemaal geboekt wordt.
Ik wou aanvankelijk naar Koudekerke gaan (B&B de tuinkamer), de kamer was beschikbaar, ik telefoneerde naar de B&B maar men had liever dat ik niet kwam in week 2 daar het voor hen nogal slecht uitkwam --> maar kamer was op website wél beschikbaar. Is toch wat vervelend.

c

snelle reactie