Mevr. F Benning van Dijk

Telefonisch goed berijkbaar. Werd vlug geholpen vanwege westpennest in huis. Jongeman gaf goed uitleg wat hij ging doen ,was rustig en heeft nog wat kamers nagekeken omdat wij dat vroegen. SUPER EN... Telefonisch goed berijkbaar. Werd vlug geholpen vanwege westpennest in huis. Jongeman gaf goed uitleg wat hij ging doen ,was rustig en heeft nog wat kamers nagekeken omdat wij dat vroegen. SUPER EN PROFESSIONEEL! Ik raad dit bedrijf aan mijn familie, kennissen en buren.

Oude Pekela

Marvin Strijder

Vriendelijk personeel, binnen 24 uur aanwezig, laten de werkruimte netjes achter.

Raamsdonksveer

M.J. Boogaard

Prima service, hij kon snel langskomen

Hardinxveld Giessendam

Jan Reijans

Snel en vakkundig opgelost.

Linne

Victor Valckx

Snel, vakkundig en professioneel uitgevoerd

Hendrik-Ido-Ambacht

Koops

Maandag een afspraak gemaakt voor woensdag. Snelle dienstverlening. Wel veel te duur. 5 minuten werk, alleen poeder gespoten en ik moest €99,95 betalen. Prijzen zijn niet terug te vinden op de... Maandag een afspraak gemaakt voor woensdag. Snelle dienstverlening. Wel veel te duur. 5 minuten werk, alleen poeder gespoten en ik moest €99,95 betalen. Prijzen zijn niet terug te vinden op de website dus werd ik door overvallen toen de wespenbestrijder er was.

Tonden

W.J. Jousma

In eerste instantie was contact maken lastig. Volgens de site was Allard ook 's avonds bereikbaar, maar dat was niet het geval. Daarom de volgende dag nogmaals gebeld. Ondanks ziekte kon voor de... In eerste instantie was contact maken lastig. Volgens de site was Allard ook 's avonds bereikbaar, maar dat was niet het geval. Daarom de volgende dag nogmaals gebeld. Ondanks ziekte kon voor de volgende dag een afspraak gemaakt worden en werd het probleem keurig opgelost.

Lemmer

Lilian Magnée

Afspraak was snel gemaakt voor de volgende dag. Klus geklaard met duidelijke uitleg. Mocht het nest na 1 week niet weg zijn, komen ze gratis weer langs.

Raamsdonk

Gutterswijk

Netjes te woord gestaan en vlot geholpen.

Boijl

S. Ortmans

Wij hebben last van een groot wespen nest op de zolder. Na contact opgenomen te hebben, zijn wij in deze drukke periode alsnog snel geholpen geworden. Ze namen de tijd voor ons om vragen die wij... Wij hebben last van een groot wespen nest op de zolder. Na contact opgenomen te hebben, zijn wij in deze drukke periode alsnog snel geholpen geworden. Ze namen de tijd voor ons om vragen die wij hadden te beantwoorden.

Omdat het nest vandaag behandeld is geworden, kan ik nog geen mening geven over het eind resultaat.

Echt