E.R. de Oude

De medewerker was vriendelijk en netjes. Het wespennest is vakkundig verwijderd. Er is duidelijk uitgelegd met welke soort wesp wij te maken hadden (de Franse wesp in ons geval) en dat deze minder... De medewerker was vriendelijk en netjes. Het wespennest is vakkundig verwijderd. Er is duidelijk uitgelegd met welke soort wesp wij te maken hadden (de Franse wesp in ons geval) en dat deze minder agressief zijn dan bijv. de Duitse wesp en kleinere nesten bouwen. Binnen 10 minuten was de zaak opgelost. Ze zijn wel iets duurder dan de concurrent, maar goed, opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen. Al met al ben ik tevreden met het resultaat.

Rheden

Bouten

Wij zijn op een goede wijze geholpen

Venray

Gijs van Male

Prima service! Snel en vakkundig te werk. Nu maar hopen dat die wespen wegblijven ;)

Bergen op Zoom

Zondervan

Snel, correct en affectief. Geen wesp meer in de buurt.

Groningen

J.W. Tel

Binnen een tijdsmarge van 10 uur tot 14:00 ruim 3 kwartier te laat komen is toch wel bijzonder te noemen. Na gebeld te hebben, veel excuses te hebben gekregen verscheen er een aardige jongeman in... Binnen een tijdsmarge van 10 uur tot 14:00 ruim 3 kwartier te laat komen is toch wel bijzonder te noemen. Na gebeld te hebben, veel excuses te hebben gekregen verscheen er een aardige jongeman in korte broek en t shirt. Hij stak een lans in het gat in de tuin en binnen een paar seconden was ons leed geleden. Voor het voorrijden en het poefje in het nest betaal je 70 euro excl. de beloofde cashback van 7,50, als ik een review zou schrijven. Bij deze.

Sneek

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste J.W. Tel,
Beste J.W. Tel,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de verleende service. Onze vakmannen zijn momenteel enorm druk door het wespenseizoen dat in volle gang is. Dat is natuurlijk geen excuus, maar daardoor kan het een keer gebeuren dat onze vakman ergens vertraging oploopt. Het belangrijkste is dat u van de overlast af bent en wat betreft die cashback, dat wordt geregeld. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten!
Groet Team Beestjes Kwijt

Hubert

Zeer Plezierig, Wilfred is een vriendelijke vakkundige man die ons vlot kon helpen met het bestrijden van een wespennest.

Nieuwegein

Kolhorn

Aardige jongeman, netjes en beleefd. We hopen dat we snel van de wespen af zijn. Maar dat komt vast goed.

Oudeschip

J.K. Mooij

Snelle handeling, vakkundig en vriendelijk

Marwijksoord

El Hanjri

Snel geholpen, goeie bereikbaarheid, super vriendelijk. Een echte aanrader!

Vianen

A. Masclee