Richard Westerhof

Zelfs in het weekend een afspraak kunnen maken. Adequaat en professioneel gehandeld door de uiterst sympathieke jonge man.

Valthermond

C. Leonard

Bij het eerste bezoek nest niet gevonden,moest toen helaas 2 dagen wachten voor een tweede bezoek.

Oosterhout

Kees

Op zaterdagmiddag gebeld, maandagochtend ben ik teruggebeld en op woensdag was de bestrijder hier. Hij had me 's ochtends nog gebeld hoe laat hij bij benadering zou komen. Super!!! Kees

Baexem

Inge Comans

Service gericht, snelle afhandeling. Had alleen pech dat er wederom een weekend tussen zat net als de vorige keer. Niemands schuld

Assen

Kuijpers

Goede service en vriendelijk

Neer

Sabina van de Ree

Mijn ervaring is top. Ik belde en binnen een minuut werd er teruggebeld. Afspraak kon direct een dag erna en werd een half uur van tevoren op de hoogte gebracht dat ze zouden komen. Binnen 15 min... Mijn ervaring is top. Ik belde en binnen een minuut werd er teruggebeld. Afspraak kon direct een dag erna en werd een half uur van tevoren op de hoogte gebracht dat ze zouden komen. Binnen 15 min werd de klus geklaard en heb ook geen last meer van de wespen. Top!!

Geertruidenberg

Monique

Ze zijn niet meer terug gekomen

Zuidland

P.de Boer

Je wordt snel en vriendelijk geholpen

stiens

Edward Verhoeve

Ook op zaterdag avond telefonisch bereikbaar, direct op maandag middag gekomen en groot nest van zeker 5000 wespen bestreden.
Nu op woensdag alles rustig en geen last meer.

Leek

Van Oort

Snelle service. Maandag gebeld en dinsdag zijn ze al geweest. Vriendelijk te woord gestaan. Zeker een aanrader!!

Hendrik Ido Ambacht