Henrich

Snelle en goede manier van werken!

Puttershoek

Eveline

Goed en snel.

Dordrecht

Angelique

Telefonisch goed bereikbaar en snel een afspraak kunnen regelen

Venlo

Los

Aardige man die met zijn pak de ladder op ging en adequaat zijn gif in de gaten spoot

Zwijndrecht

Roy

Prima opgelost. Wespennest bij dakgoot onder dakpannen behandeld met bestrijdingsmiddel.

Tegelen

Marcel

Het probleem goed verholpen

Roermond

A. Heida

Maandag een wespennest ontdekt in de spouwmuur van het schuurtje- en gebeld met beestjeskwijt. Dinsdag kwam de bestrijder al. En het omkleden in het veiligheidspak duurde langer dan het bespuiten... Maandag een wespennest ontdekt in de spouwmuur van het schuurtje- en gebeld met beestjeskwijt. Dinsdag kwam de bestrijder al. En het omkleden in het veiligheidspak duurde langer dan het bespuiten van de spouwmuur. Ik heb een week gewacht met het schrijven van deze feedback want ik wilde er zeker van zijn dat alle wespen weg waren- en dat waren ze. Geen wesp meer gezien!

Drachten

Klooster

In de avond belde ik het bedrijf van Allard Westra, op goed geluk. Hij sprak later nog mijn voicemail in waarop we de volgende ochtend direct contact hadden voor het maken van een afspraak diezelfde... In de avond belde ik het bedrijf van Allard Westra, op goed geluk. Hij sprak later nog mijn voicemail in waarop we de volgende ochtend direct contact hadden voor het maken van een afspraak diezelfde dag. Al veel eerder dan afgesproken stond een aardige jongeman voor onze deur en binnen een half uur was ons probleem opgelost.

Zuidlaren

Cor Vermeend

Netjes en snel geholpen.

Nieuwegein

B.

Vennink is een goed en betrouwbare organisatie. Zij zijn vakbekwaam, hebben snel gehandeld en het nest hoornaars is verwijderd. Top

Oosterhout