Henry den Hartog

Afspraak maken ging in eerste instantie moeilijk omdat het nest bij ons vrij hoog zat en moeilijk te bereiken. Maar met de hulp van de telefonistes is er toch een oplossing gekomen. Een lange lans... Afspraak maken ging in eerste instantie moeilijk omdat het nest bij ons vrij hoog zat en moeilijk te bereiken. Maar met de hulp van de telefonistes is er toch een oplossing gekomen. Een lange lans van 4 meter bracht uitkomst.
Keurige man die ons geholpen heeft en een goede uitleg gegeven wat hij precies zou doen. Ook het gedrag en levenspatroon van wespen heeft hij aan ons uitgelegd. Al met al tot nu toe tevreden.

Wilhelminaoord

Marjolein

Snelle, goede service, geen wespen meer, geven extra tips

Stadskanaal

FC 's-Gravenzande

Geen last meer van muizen, vakkundige controle op ons clubgebouw

's-Gravenzande

Xx

Inspreken heeft geen zin!

Breda

Reesink

Top bedrijf !!!

Zevenaar

Fam. Hage

Snelle service en vakkundig de overlast opgelost.

Hellevoetsluis

Rene Balke

Tijdens schilder werkzaamheden stuitten wij op een wespennest in/naast onze compostbak. We hebben ons aangemeld via de website www.beestjeskwijt.nl en zijn geweldig geholpen.

Gelukkig...

Gelukkig kwam de dichtstbijzijnde bestrijder de volgende dag al kijken en ontdekte een zeer groot nest. Naar zijn beoordeling het grootste wat hij tot nu toe gezien had dus hij ging direct aan de slag met de bestrijdingsbehandeling.

Het was een akelig gezicht om te zien hoe deze bestrijder aangevallen werd door de kleine diertjes en we waren heel erg blij dat we een professional gevraagd hadden want zelfs door de beschermende kleding heen moest de jongen een steek ontberen.

We kregen nette uitleg van de zeer kundige besteijder en gelukkig zagen we na 2 dagen geen enkele wesp meer en konden we de restanten van de compostbak verwijderen en verder schilderen.

In onze directe omgeving hebben we meerdere mensen gehoord die last hebben van wespen en we hebben hen naar beestjeskwijt.nl verwezen omdat wij een zeer prettige ervaring hebben gehad met dit bedrijf.

Sint Odilienberg

Comans

Prima service, helaas voor mij zat er een weekend tussen. Niemands schuld.

Assen

M reinstra

Prima, geen klachten. Snel en makkelijk te bereiken en snel opgelost

Sint Odilienberg

Sabina van Rees