B. Simons

Snel en adequaat, wel wat duur voor de eenvoud van de oplossing

Tegelen

A.M. Hofman

Twee dagen geleden is er iemand geweest van de ongediertebestrijding en we treffen momenteel geen levende wespen meer aan. Gezien het nog maar twee dagen geleden is zijn we al heel tevreden.

Hommerts

Derk Kuil

Respons op melding was goed en volgende dag kwam al een medewerker langs. De plaats werd van het wespennest werd aangeduid en de aanpak doorgenomen. De behandeling is effectief geweest. Er zijn... Respons op melding was goed en volgende dag kwam al een medewerker langs. De plaats werd van het wespennest werd aangeduid en de aanpak doorgenomen. De behandeling is effectief geweest. Er zijn totaal geen vliegbewegingen meer van wespen rond de nestingang en het aantal wespen in de nabijheid is aanzienlijk gereduceerd. Goed werk!

Maasbracht

K. van Ispelen

Alles goed geregeld maar voor ongeveer een kwartier werk wel heel goed betaald.

Ridderkerk

Petra

Zeer professioneel, snel en efficiënt

Breda

Fam. Creemers

Roy bedank, voor de snelle en goed service. Ze zijn "uitgevlogen" letterlijk en figuurlijk. Wat geeft dat een rust.

Kelpen - Oler

CJM Ghijzen

Zeer snelle professionele hulp en duidelijke uitleg en geruststelling dat men weet wat men doet. Tevens ook garantie dat bij toch onvoldoende behandeling men terug komt om alsnog laatste deel op te... Zeer snelle professionele hulp en duidelijke uitleg en geruststelling dat men weet wat men doet. Tevens ook garantie dat bij toch onvoldoende behandeling men terug komt om alsnog laatste deel op te lossen

Susteren

Bram

Bedankt René, voor je snelle actie.
Ze zijn allemaal naar het hiernamaals.
Voor de eerste volgende keer bel ik je weer. Bedankt man.?

Achthuizen

Wennekes

Kundig, klantvriendelijk

Odijk

M. Zorgman

Ton van Leur heeft mij op een zeer klantvriendelijke manier te woord gestaan, en de afspraak was snel gemaakt. Een vakman. Zeer tevreden, de collega had wel bij het eerste bezoek meer helderheid... Ton van Leur heeft mij op een zeer klantvriendelijke manier te woord gestaan, en de afspraak was snel gemaakt. Een vakman. Zeer tevreden, de collega had wel bij het eerste bezoek meer helderheid mogen geven over het feit dat het enige tijd zou kunnen duren voordat alles compleet weg zou zijn. zoals beloofd heb ik gebruik kunnen maken van de garantie, toen bleek dat het nest nog groter was dan verwacht.

Utrecht